Be weird, be random, be who you are because you never know who would love the person you hide

En keksinyt mitään osuvampaa otsikkoa koska tässä postauksessa on vähän kaikenlaista niin en ois osannut tiivistää kaikkea tohon otsikkoon. 

Tein itelleni yks päivä rajaukset silmiin nestemäisellä eyelinerillä. En tee rajauksia usein koska se vie aikaa kun mun käsi tärisee joskus rajauksia tehdessä niin paljon et ne menee aina välillä miten sattuu ja sit pitää pyyhkiä pois vedellä ja tehdä uusiks jos menee eka rajaus pieleen.  Sit mua ärsyttää et toi on vähän sottasta puuhaa jos sattuu menemään pieleen toi rajaus, ja toi jää kiinni helposti luomiin jos erehtyy räpäyttää silmiä ennen kuin toi on kunnolla kuivunut. Ja jos ulkona sataa lunta tai vettä niin noi lähtee pois helposti ja sottaantuu kun ei oo vedenkestävää. Kerran mulla oli vedenkestävää mutten saanut sitä mitenkään pois ja sai kyllä hinkata jonkin aikaa ennen  kuin ne lähti. Kunnon ongelmat mulla.. :D Mutta nyt mun kärsivällisyys riitti tekemään noi rajaukset ja onnistu jopa ekalla kerralla.

Mun mielestä näytän ehkä vähän pelottavalta kun meikkaan näin.
Lauantain asu. 
Mulla oli kauheen tylsää niin kuin kuvista huomaa. Kokeilin erilaisia asukokonaisuuksia kotona yksin ollessani kun järjestelin vaatelipastoa. Mun mielestä tää asu oli aika kiva niin innostuin ottamaan kuvia tästä. Ootan niin paljon kesää että voi pukeutua taas noin. Koitin kävellä tyylikkäästi mutta en siitä tiiä että mitä tää kävely oikeen on. :'D
Ja otin jopa pitkästä aikaa videotakin tänne blogiin kun oli aikaa istuskella kotona. En voinut kattoo telkkariakaan koska mulla ei oo nyt digiboksia. :(

Jee! Lopulta Ville haki mut ja tein sitten "palkkioksi" lämpimiä voileipiä kun se jakso hakea mut.  

Ei kommentteja: