The earth without art is just "eh"

Hiihtoloma, vihdoinkin! Mulla ei oo mitään kummoisia suunnitelmia lomalle haluun vaan nukkua pitkään, sitä oon lähinnä oottanutkin. (ja että saa valvoa pitkään.) Mun unirytmi menee ihan pyllylleen tän viikon aikana sen tiiän mutta ei se oo mua ennenkään haitannut.

Oon taas maalaillut viikonloppuna kun ostin uudet tarvikkeet. Tällä kertaa sain työt tosi nopeasti valmiiksi koska mun ei tarvinnut odottaa jonkun kohdan kuivumista niin kuin yleensä. (sen takia ootan että öljy kuivuu että siihen päälle voi maalata jotain uutta niin ettei alla oleva väri sotkeennu uuteen öljyväriin.) Mun työt yleensä kuivuu yli 2 viikkoa jos niihin ei mene lisäilemään mitään. 
 Valmis. Työn nimeksi tuli Pahe.
Vielä väsäsin tämmöisen pienen maalauksen. Tästä kuvasta huomaa hyvin miten pieni toi on koska se mahtuu mun käteen. Tota oli tosi vaikea maalata just sen takia kun piti tehdä pikkutarkkaa jälkeä eikä mun pensselit ole kauheen ohuita kaikki. Tommonen siitä sitten tuli.
 Käytiin taas herkuttelemassa Revolutionissa.
 En oo kertaakaan vielä pettynyt revolutionin ruokatarjontaan, oon syönyt siellä nyt ainakin 4 kertaa.

Ei kommentteja: