Mustat latvat

Värjäsin mun latvat MUSTALLA! Mulla on yks postaus jossa olin myös värjännyt samalla värillä mun huksia, eli kyseessä on ihan vaan semmonen suihkutettava väri joka lähtee sitten suihkussa pois kun pesee shampoolla tukan. 
Perjantai mentiin vielä tutulla ja turvallisella tyylillä.
Lauantai. (ekassa kuvassa mulla on vaatteet joita käytin iltaan asti kunnes vaihdoin asukokonaisuutta loppu iltaa/yötä varten.
 Ville on kaunis....
Mä mietin yks päivä että pitäiskö kokeilla ripsienpidennyksiä kun näin niin halvan tarjouksen yhdessä paikassa ja kun en oo koskaan kokeillut niin tekee mieli ihan senkin takia. Mutta toisaalta mun järjen ääni (jos sitä nyt edes on) sanoo että ei kannata tuhlata rahoja nyt siihen kun mulla on kuitenkin aika pitkät ripset. Oon syönyt kuukauden ajan biotiini + sinkkivalmistetta niin mun ripset on taas niin hyvässä kunnossa. Tuntuu ettei ne putoile ollenkaan, ja jos putoilee niin ne kyllä kasvaa tosi nopeasti takas täyteen mittaansa. Hiuksetkin on vahvistunut ja ne tuntuu paksummille. Siitä postausta myöhemmin. 
Tähän viimeiseksi vielä biisi jota oon popittanut koko viikonlopun ahkerasti, kannattaa kuunnella loppuun jos on yhtään tanssimusan ystävä, eli David guettan uus biisi:

Ei kommentteja: