Paras ystävänpäivä koskaan!

Kuvatekstihän sen sanoo. En osannut odottaa tämmöistä ystävänpäivää. Mulle ystävänpäivä on aina ollut sellainen päivä et vietän aikaa kavereiden kaa ja tehdään jotain kivaa. Ville tuli mun luo alku-illasta ja kun avasin oven sillä oli ruusukimppu kädessä. Onneks en kiljunut kauheen kovaa vaan koitin olla rauhallinen koska siitä käveli joku ukkeli ohi silloin. En oo koskaan saanut keltään mieheltä kukkia. Sen jälkeen Ville vei mut Fransmanniin syömään. 
Ville tilas alkuruuaks etanoita, ite en ottanut mitään vaan söin tota leipää mitä tuotiin pöytään. En uskaltanut maistaa etanoita vielä, ehkä sitten joskus. Jotenkin vaan ällöttää ajatus etanoista vaikka monet on väittänyt että ne on hyviä. :DD
Meidän annokset! Otin ruisleivitettyä kuhaa kantarellikastikkeessa ja hunajajuureksia ja perunamuusia. 
Uggeli tilas pippuripihviä mediumina. Se oli niin innoissaan tosta pihvistä kun oli kuulemma niin hyvää. En oo koskaan uskaltanut maistaa mediumina pihviä mutta nyt uskalsin ja se oli kyllä yllättävän hyvää, jopa mä tykkäsin. (vaikka ottaisin kyllä silti ihan kypsänä ton.) Nyt meni toi medium pihvi kammo ainakin ohi. 
Illallinen venähti  vähän myöhäiseksi. Ravintolan jälkeen Ville meni kavereiden kanssa baariin ja mä menin vielä kotiin pistämään räpsyttimiä itelleni koska olin suunnittelut niin ihan vaihtelun vuoksi. Tommoiset ripset sitten tuli lopputulokseksi. (pistin siis pieniä kolmen ripsen tupsuja mun ripsiin ja tuntui että siinä menee ikuisuus.)
Illalla sitten suuntasin baariin kaverin kanssa ja ville tuli sinne myöhemmin. Meillä oli tosi mukavaa ja siellä oli melkeen kaikki kaverit ja tutut. Sain kyllä ravata eri porukoiden välillä. 

P.S... ostikohan Ville mulle ne ruusut kun näytin sille pari päivää sitten läpällä tätä kuvaa jonka bongasin facebookista. Haha, no ei vaan. :D


Ei kommentteja: