Time you enjoyed wasting, was not wasted

Taas yksi viikonloppu vierähti ohi nopeasti. Kaverit on ollut nyt kipeinä influenssa aallon takia. Viikonloppuna kaverit yski ja köhi ja joiltakin ei lähtenyt kunnolla ääntä.

Musta tuntuu vähän että se influenssa on tarttunut nyt muhunkin. Keuhkoja painaa oudosti ja ne tuntuu kauheen kuumilta sisältä ja päätä on kiristänyt.. vaikea selittää. Aamulla yskin jonkin verran nyt en oo pitkään aikaan yskinyt. Mulla on sellanen ongelma että mä en voi tulla kipeeks nyt! Mulla alkaa viimeinen viikko koulussa maanantaina ennen kenttäjaksoa eli mulla on kokeita. Torstaina meen mun seuraavalle TOP-jaksolle vanhuksia hoitamaan. Jos tuun kipeeks mun on melkein pakko vaan mentävä kouluun. Toivotaan etten tuu tän enempää mitä nyt oon, koska lämpöö ei vielä oo.
Tää on mun olo asu. 
Mutta onneksi kohta alkaa hiihtoloma! Ehdin olla 2 päivää vanhusten kanssa ja sit heti lomille. 

Ei kommentteja: