Venyttelyä + selkä

Venyttelen aina salin jälkeen mutta se jää aina kauheen vähäiseksi viiden minuutin jutuksi koska mulla on aina kiire mennä villen kyytiin kun se ei jaksa kauaa oottaa pihalla kiipeilyn jälkeen ja venyttelen aina viime tipassa ennen pois lähtöä.  Oon pelännyt että kangistun kauheesti kun en oo venytellyt iltaisin niin kuin ennen on ollut tapana.

Eilen kuitenkin pidin kunnon venyttelytuokion, ainakin tunnin mittaisen pitäen välillä pikku taukoja ja kattelin vähän että epäonnistuiko mun kuvat. Olin jo ehtinyt pelätä että musta on tullut jäykkis mutta vähän aikaa kun lämmitteli niin ihan hyvin mä vielä venyin vaikka en oo kuukauteen pitänyt tämmöisiä venyttely-päiviä. Onneks en oo ehtinyt kangistua kauheesti niin tästä on hyvä pitää taas kiinni ettei vaan käviskään sillein joskus. 
Ja tajusin ettei mulla ole täällä minkäänlaista selkäkuvaa joten otin semmoisenkin nyt sitten samalla. Mä en edes treenaa mun selkää enkä käsiä mitenkään erikseen, mulla ei siis ole salilla mentäessä mitään semmosta ajatusta että tänään pitää sit treenata käsiä tai selkää tms. Teen kyllä välillä käsipainoilla siinä harjoitusten ohella jos vaan jaksaa ja huvittaa. Mutta väkisinhän mun selkä ja kädet treenaantuu kahvakuulia ja muita painoja nostellessa kun teen erilaisia kyykkäilyjä. Ei siinä ainakaan ylimääräistä ole. 
Raejuuston seassa on soijarouhetta joka oli hetken ehtinyt muhia vedessä. Aikamoinen proteiinipaukku siis.
Call me A spaceman!! Ostettiin Lidlistä kyseisiä mehujäitä. (Ville: ostetaan hei välillä mehujäitä..pelastus darraan.) Arvasin heti Villen taka-ajatuksen kun ostettiin noita. 

Ei kommentteja: