Ohi on + Salaattisörsseliä

Joo-o en ookkaan tehnyt postausta nyt viikkoon, mulla on ollut vähän kiirettä kaikenlaisten tehtävien parissa. Mulla oli näyttöviikko ja suurin osa ajasta kului näyttösuunnitelman parissa. TÄNÄÄN mun harjoittelujakso (hoito ja huolenpito) loppui ja oon kyllä helpottunut että se on ohi. Iäkkäiden hoitaminen ei oo ehkä se mun juttu koska se on tosiaankin kiireistä hommaa niin kuin oon aatellutkin, kokoajan mentävä paikasta toiseen, mutta oli siellä kiva olla ja kokeilla sitä miten asiat siellä hoidetaan. Siellä kyllä sai arvostusta osakseen ja vanhukset kiitteli aina että oon hyvä hoitaja ja iloinen. Nyt tyytyväisin mielin voin ryhtyä viikonlopun viettoon kavereiden kanssa. Tässä kuvia viime viikon ajalta:
Viimesiä viedään! Viimeinen viikko jäljellä kun otin kuvat. Oon jaotellut lääkkeitä dosetteihin enemmän ku laki sallii. Oon mennyt jopa sekasin pari kertaa, mutta jokainen tekee virheitä. Kyllä siinä ny menee sekaisin prkl kun niitä erivärisiä ja muotoisia nappeja on joka lähtöön mitä lajitella. Haha. Mutta mä tykkäsin lajitella niitä, se oli semmoista kivaa näpräämistä hanskojen ja pinsettien kanssa. (teki mieli syyä muutama herkullisen näköinen nappi, jotkut oikeesti näytti niin söpöiltä...) mikä mulla on.. sori. :'D
Noi hanskat ei hengittäny, tuntu et käsi meni kuolioon. 
Tungen nykyään näitä siemeniä ihan jokapaikkaan. Mutta sehän on vaan ihan hyvä juttu, eikä tota ruuan seasta maista eikä huomaa ollenkaan.
En oo varmaan kahteen vuoteen syöny paahtoleipää. No jos nyt tän kerran. Ja toinen juttu mitä tungen jokapaikkaan on tuo turkkilainen jogurtti, toimii melkeen missä vaan. Tomaattikastikkeen sekaan oon paloitellut jalopenoja.
Villen kädet näyttää yleensä tältä töitten jälkeen.. + naama. 
Seuraavaksi varmaan jotain pääsiäisaiheista postausta....
JOANNA KIITTÄÄ JA KUITTAA! 

Ei kommentteja: