Ripsienpidennykset + Sarvivuorella retkeilemässä

Tässä sitä taas ollaan jännän äärellä. Oon pitkään pidättäytynyt ripsienpidennysten ottamisesta koska tiedostan että mulla on omatkin ripset sen verran pitkät taivutettuna etten usko moisia tarvitsevani. No mutta koska mua on kiinnostanut kokeilla sellaisia (oonhan mä kokeillut hiustenpidennyksiäkin ja tuumasin ettei oo mun juttu) niin päätin yks päivä ottaa kaverin kanssa pidennykset ripsiin kun oli hyvä mahdollisuus.

Tässä vielä kuva ennen ripsien ottoa kun makoilin parvekkeella mehun kanssa ottamassa aurinkoa ilman ripsiväriä, tai meikkiä ylipäätään.

Sitten ottamaan pidennykset. Mun ensimmäiset ajatukset oli että ihansama mitä tästä tulee koska ripsien ottaminen oli niin halpaa. Muuten tuskin olisin kokeillut koko pidennyksiä jos ei olisi ollut näin halpaa. Ikävä kyllä en voi sanoa hintaa enkä paikkaa missä nämä otin koska tekijä toivoi niin.  
Hmm. Mun omat ripset ei kauhean paljon poikkea näistä pidennyksistä kun ne on meikattu ja taivutettu. Pidennykset on kaarevammat ja pehmeämmät kuin omat, sen huomaa ainakin. Kiva kokeilla näitä silti ja katotaan miten mä näitten kanssa pärjään ja kuinka kauan viihdyn näin.

Ongelmia, ongelmia. Mun on vaihdettava öljypohjainen hyvä meikinpoistoaine öljyttömiin versioihin. Siihen meni taas lisää rahaa. Suihkussa käyminen ei ollut ihan niin kivaa kuin ennen koska en kehdannut hieroa ollenkaan silmiä tai koskea ripsiin suihkussa joten silmiin meni entistä enemmän vettä. Kun pesin shampoon pois niin silloinhan pistän tietenkin silmät kiinni suihkun alla. Kun avaan silmät yleensä vähän "painan" niitä jotta se vesi lähtee pois silmistä. Nyt en oikein kehdannut tehdä niin vaan jouduin sitä varten pyyhkiä pyyhkeeseen silmät varovasti kun tuntui että vesi kirveli silmiä. Pelkään kai liikaa että nää alkaa irtoilemaan. Semmonen miinus siis näissä ripsissä. 

Plussaa se, että aamulla ei tarvitse meikata yläripsia tai taivutella niitä ja että suihkun jälkeen näyttää vähän ehkä kivemmalta kun on meikatun näköiset ripset vaikka on muun meikin pessyt. Aamulla ripset on ollut mulla hyvin eikä oo tarvinnut harjailla. 

Ostin uuden korun. Oli pakko ottaa kuva tästäkin.
Torstain asu. 

Sitten toiseen aiheeseen:
Eräjormastelua Sarvivuorella. 
Ville halus mennä kiipeilemään ulos kun oli niin hyvä sää ja koska tykkään olla luonnossa ja retkeillä itsekin niin lähdin mukaan kameran kanssa. 

Ja tajusinpahan ottaa välillä jotain videomatskuakin:

Ei kommentteja: