Huolletut räpsyt

Kävin tänään huollattamassa ripset. Tällä kertaa menin uuteen paikkaan, jonka nimen voin täällä jo sanoa: Kauneuspiste Minea, jyväskylässä. Hinnat oli myös edulliset. (Huoltojen hintaa: 30min= 25e, 45min= 35e jne.) Tänään ennen varattua aikaa nypin pois niitä ripsiä jotka oli jo lähtenyt tyvestä irti tai joiden pidennys oli lähes irrallaan niin huollon aikana ei tarvinnut nyppiä huonoja ripsiä pois niin paljoa joka säästi tietysti aikaakin siellä. Repsahtaneet ripset huomasi helposti päivänvalossa kun omat ripset on vaaleammat ja pidennykset mustat.


Huollossa meni 45 minuuttia, eli huollon hinnaksi tuli 35 euroa.

yli 4 viikkoa mun ripset pysyi hyvässä kunnossa. Ripsien laittaja sanoi että mulla oli muutamia kasvuvaiheessa olevia ripsiä oikeassa silmässä (huomaa kuvasta kun silmä kiinni) joten niihin ei vielä pistetty mitään koska ne ei kestä ehkä ripsen painoa. Mutta lopputulos on silti hyvä vaikka ihan kaikkiin ripsiin ei saatu pistettyäkään pidennyksiä. Ensikerralla kasvuvaiheessa olevat ripset on tarpeeksi pitkät niin niihin saa laitettua myös pidennykset. (jos oon vielä huoltoon menossa.)
Luomikriisi kuriin: Ostin luomivärin pohjustusvoiteen sokokselta. Ensimmäinen kerta elämässä kun ostin pohjustusvoidetta. Oon selvinnyt tähän asti ilman sitäkin. Mutta välillä on ärsyttänyt kun on laittanut luomiväriä ja jos väri on sattunut olemaan tosi kauan luomissa niin se  kasaantuu luomiin semmoisiksi viivoiksi, on varmasti tuttua monille. Varsinkin jos sattuu hikoilemaan. Niitä viivoja sai olla aina välillä pyyhkimässä ja pistämässä uutta väriä tilalle.

No nyt korjasin asian. Tämmönen pikkupaketti sokoksella maksaa n. 12e. Luomivärit on pysynyt yönkin yli luomissa ilman niitä viivoja. (tosi harvoin kyllä oon niin laiska etten jaksa pestä/pyyhkiä meikkiä ennen nukkumaanmenoa, mut on niitäkin päiviä kun on liian väsy tai ei vaan kiinnosta ja laiskottaa.) Ei tarvitse enään muutaman tunnin välein tsekkailla onko luomiväri pysynyt kohdillaan. Oli kannattava ostos, vaikka tommoseksi sormen kokoiseksi putiloksi mun mielestä aika hintava.
Miellyttävä meikinpoisto: Näillä oon puhdistanut mun meikkiä kuukauden ajan. Liinat on öljyttömiä joka on tärkeää jos sattuu olemaan nämä pidennykset, eli niillä sopii puhdistaa silmätkin. Tykkään puhdistaa meikin näillä kun meikki jää paperiin kiinni ja siitä voi katsoa kuinka paljon sitä meikkiä on pärstäänsä laittanut. Ilokseni oon huomannut ettei liina muutu puutereista ja meikkivoiteista oranssihtavan sävyiseksi koska en paljoa käytä niitä. Luomiväri ja kulmaväri värjää lappuihin tummat tahrat. Meikki lähtee tällä tosi hyvin pois ja liina samalla kosteuttaa ihoa. Mun iho on ollut hyvässä kunnossa kun vedellä ei tarvitse läträtä niin usein. Naama ei ole ollut enää kuiva mistään tän kuukauden aikana kun kosteustasapaino on ollut enemmän kohdillaan. 

Paketissa on 25 liinaa ja hinta 3.90e. Riittää siis noin kuukaudeksi. Meikin voi pyyhkiä pois vaikka teeveen ääressä niin että näkee kokoajan mitä tekee. Puhdistukseen ei mene kuin pari minuuttia. Tää on ollut kyllä mun juttu.
Laukku laukun sisällä, kätevää naisen elämää. Mulla oli ensimmäinen allasjumppa-ohjaus pari päivää sitten ja otin sinä päivänä conversen laukun käyttöön. Allasjumppa kuuluu kuntoutukseen, ja mun mielestä se oli tosi hauskaa. Pystyisin tehdä sitä ihan työksenikin. Parasta on kun saisi itse suunnitella liikkeitä jumppaan. Ohjaaminen oli rentoa ja oli kiva huomata että jumppaajat vedessä luottaa suhun ja kuuntelee oikeasti ohjeita ja tekee niiden mukaan vaikka ne olis millaisia. Loppujen lopuks kun sai vielä kiitokset jumpan pitämisestä tuli sellainen onnistunut fiilis.

Loppukevennys: Opin Villeltä uuden tavan tehdä hernekeittoa

Ei kommentteja: