viikkokatsaus

Enpä oo viikkoon tätä kirjoitellut. Kuvia on kertynyt kuluneen viikon mittaan ja oon kokoajan aatellut että vois tehdä blogiakin mutta se on aina unohtunut tai jäänyt tekemättä vaikka se on käynytkin mielessä. Tykkään tehdä tätä blogia, se on samalla kuin päiväkirja mulle jota on jälkeenpäin kiva lukea. Blogin kirjoittaminen ei saisikaan olla mitään pakkopullaa. Kirjotan aina silloin kun mieli tekee.

Viime viikko oltiin Villen kanssa sen vanhempien luona. Talo oli koko viikon meidän käytössä, oli ihan kivaa vaihtelua arkeen kun sai olla isommissa tiloissa kahdestaan. Sai ottaa rennosti ja saunottiin ja ostettiin ruokarahalla kaikkea mieliruokaa. 

Oli vähän kiire kouluun mulla...
Ei hitto mikä leffa! Jos tykkää oudoista elokuvista ja pimeestä huumorista niin kannattaa silloin katsoa. Tää leffa ei kyllä todellakaan sivistä vaan on mun mielestä tehty tarkoituksella ihan älyttömäksi. Kyllä tää sai meidät nauramaan monessakin kohtaa. Mutta eihän sitä tiedä, voihan jollain olla yhtä pahoja pelkoja kuin tolla miehellä. :')
Joanna ja sauna:

Oli kiva käydä puusaunassa pitkästä aikaa, mä saunon muutenkin tosi harvoin. Ehkä pari kertaa kuukaudessa? Oon vähän outo saunaihminen, ensinnäkin ei saa olla liian kuumaa ja jos menisin itsekseni saunaan muitten jälkeen niin en heitä yhtään enää löylyäkään vaan istun siellä lämpimässä. Jos joku heittää reippaamalla otteella löylyä niin oon todennäköisesti jo muutaman minuutin jälkeen alimmalla lauteella kun alkaa pyörryttämään. Mutta siis tykkään kyllä saunoa silloin kun sinne menee. Pienempänä olin ihan toista luokkaa, saunoin papan kanssa niin kovissa löylyissä että oltiin ihan punaisia saunan jälkeen. Istuin siellä jopa parhaillaan vartinkin yhtä soittoa kovissa löylyissä, enää en pystyis siihen. Saunajuomaa mulla ei oo koskaan koska en kuitenkaan jois sitä siellä kun pari hörppyä ja kaikista kauheinta olis juoda siellä jotain kaljaa. Toinen juttu: inhoan saunan jälkeen uimista järvessä. En menis ellei maksettais. :DD

Ripsistä! Otin mun ensimmäiset pidennykset kokeiluun viikkoja sitten. Ripsien huoltoa suositellaan 2-4 viikon välein että ne pysyy siistinä, mun ripset on ollut nytten 4 viikkoa ja mun mielestä niitä ei tarvii huoltaa vieläkään. Otin pari kuvaa joiden välillä on 1 viikko. Tästä vähän näkee millaisina ne on pysynyt tähän asti:
Ensimmäinen kuva (3viikkoa kulunut) on otettu heti saunan jälkeen joten ripset on vähän sileämmät. Alemman kuvan otin eilen. Mun mielestä ne on pysynyt yllättävän hyvin. Syynä siihen voi olla se etten hiero silmiä koskaan tai koske noihin ripsiin muuta kuin silloin jos pitää vähän harjailla. Saunassakin käyn niin harvoin sekin saattaa vaikuttaa? Pyyhin meikin pois semmosella öljyttömällä puhdistuspyyhkeellä vaan. Varasin nyt kuitenkin huolto ajan ensi viikoksi. Silloin ripsien laitosta olisi kulunut melkein 5 viikkoa.
Tältä ne siis näyttää vielä vaihteeksi.
Käytiin tottakai äitienpäivä kahvilla. Tarjolla oli salaattia, pihviä, suklaata, kahvia ja kakkua. Pikkuveli oli "koristellut" kakun.
Täyttää kesäloman aikana 2-vuotta. (niin kumpi?)
Kanat saa tepastella vapaasti. Tällä kertaa bongasin ne trampoliinin alta. Ihme ettei ne lähde pihasta mihinkään ja ne voi ottaa syliin tuosta vaan.
Tässä mun iltapala. Mukava viikko takana,eipä ole valittamista. :)

Ei kommentteja: