Kattoterassia,aurinkoa ja latvojen värjäämistä


Kulunut viikko on ollut täynnä menoa ja meininkiä. Oon nähnyt kavereita paljon ja nauttinut aurinkoisista päivistä. Oon niin kesäihminen ja lämpimien kelien ystävä. En valita koskaan et olis liian kuuma koska tykkään kuumasta. Mitä lämpimämpi sää sen parempi. Monet ei saa kesäisin nukuttua kuumuuden ja hiostavan ilman takia mutta mä nukun kesäisin tosi hyvin. Muutenkin on vähän jännä, tuntuu että en tarvii kesällä niin paljoa unta. Mulle tyypillistä on kesäisin se että meen nukkumaan joskus 12 aikaan ja herään tilanteesta huolimatta yleensä tuntia ennen kuin pitäisi herätä jos oon menossa vaikka kahdeksaksi kouluun. Monesti on käynyt nyt niin että oon heräilly jo kuuden aikaan virkeänä vaikka oisinkin voinut nukkua seitsemään. 

Mulla on enää 3 päivää koulua sitten alkaa kesäloma! JESJES! Tässä kuvia kuluneelta viikolta:

Oon ollut kavereiden kanssa kirkkopuistossa. 
Uskokaa tai älkää mutta värjäsin ITSE mun latvat pari päivää sitten tummanruskeella värillä.. ja kaikista oudointa tässä on se että toi oli ihan vaan päähänpisto ja värjäsin mun latvat kulmakarvojen ja ripsien värjäykseen tarkoitetulla värillä. Värjäsin mun kulmat ja sitä väriä jäi paljon yli, en tiiä mikä muhun meni mut mä värjäsin sillä loppuvärillä mun latvoja... Olin sillein että noniin meni jo, en voi enää perua tätä tekoa ja aattelin että jos tulos  on ihan kauhea niin leikkaat sen kohdan vaikka pois mutta mun mielestä lopputulos on yllättävän hyvä.

Mun kamera meni rikki joten ostin spontaanisti uuden samanlaisen tilalle koulun jälkeen. 
torstai: menin kaverin kanssa rannalle ottamaan aurinkoa. 

Perjantai: Oon ollut viikonloppuna kattoterassin avajaisissa pariinkin otteeseen. Oli tosi mukavaa kumpanakin päivänä ja porukkaa oli paljon.
Nyt kun oon taas vaihteeks ruskettunut niin ei tarvii käyttää mitään meikkivoiteita tai puutereita. Tässä kuvassa mulla ei ole mitään meikkiä paitsi huulipunaa. Ripsienpidennykset on siks kesällä kätevät kun ei tarvii muuten meikkailla .
Lauantai! Kuuma ja aurinkoinen päivä ja suuntana olis kattoterassi jälleen. Olin pistämässä nämä vaatteet mutta aloin empimään kun mietin et mitä jos mulle tuleekin viileä ulkona niin pistinkin farkut ja ballerinat.

Alkuillasta terassilla ei ollut melkein ketään koska oli suomen peli ja kaikki todennäköisesti oli kattomassa sitä. Pelin jälkeen porukkaa alkoi tulemaan aika paljon. 





 Ja mitäs muuta:

Olin Nuorissa on voimaa -tapahtumassa luokkalaisten kanssa. Siellä esiintyi elastinen ja  paikan päällä oli arvontoja ja  erilaisia kilpailuja + jypin pelaajia. 

Kävin myös katsomassa sen uuden Godzilla leffan joka oli mun mielestä tosi hyvä, kyllä mä neljä tähteä ainakin antaisin sille, sen verran oli viihdyttävää ja jännää katottavaa. Ja tosi hyvin tehty leffa efektien suhteen. 

Ei kommentteja: