Vappupippalot!

Hyvää vappua kaikille! Olin eilen mun kaverin järjestämissä vappupippaloissa jonne tuli paljon muitakin kavereita/tuttuja. Muistan kun menin keskustan ohi se oli ihan täynnä ihmisiä 5 aikaan kaljat ja siiderit kädessä puettuina ihme härpäkkeisiin ja kaikki vaan huuteli kännissä. Olin sillein et hyvä suomi näin meillä menee. Mietin kotona ennen lähtöä et laitanko ylioppilaslakin mutta tulin siihen tulokseen etten laita koska olin koko illan sisätiloissa ois voinut tulla se päässä aika kuuma, ehkä? Otin sitten pirunsarvet ja koitin vähän soveltaa asuakin siihen että on jotain mustaa. Kaverin luona oli n. 15 ihmistä illan aikana.
Pistin päälle tommosen liukuvärjätyn farkkutakin koska ulkona ei tosiaankaan ollut lämmin eilen. 
Tämä. ehkä taiteellisin ja paras kuva ikinä. Realistinen kuvaus vapun vietosta. Kuvastaa ainakin hyvin meiän vappua. Illalla lähettiin sitten kotiinpäin Villen kanssa eikä menty muualle pööpöilemään vaan nukkumaan.
Suihkunraikkaana. Näyttää siltä et mulla olis meikkiä mutta not. Noi ripset on kyllä kätevät.
Villelle vähän listaa. 
Listan ruokatoive toeutui ja väänsin meille tortillat. 

Ei kommentteja: