Lapsenvahtina + yöllisiä seikkailuja


Hello everybody! Olin torstai illasta perjantai iltapäivään lapsenvahtina porukoitten luona. Meillä riitti puuhaa ja herkuteltiin. Annoin luvan vähän herkutella kun vanhemmat muualla, joten kyllä kelpas olla varmaan mun kanssa. Pikkuveli on nyt tasan 2 -vuotias ja ei riskannut kertaakaan. Ehkä sitä vaan hämmenti kun yhtäkkiä olin hoitamassa sitä.


Porukat on hankkinut tommosen kuistille. Siellä on mukava syödä.
Tuo turtles on mun vanha lelu joka on nyt Jimin. Jotain hyötä siitäkin etten oo leikkinyt tyttöjen leluilla pienenä. :'D
Sellainen lapsenvahtikeikka. Näihin herkkuihin jää kyllä koukkuun. Ruisnachoja, philadelphia tuorejuustoa, tomaattia, ruohosipulia ja pari tippaa sitruunaa.
Pitkästä aikaa tein kasvonaamion. Tota on niin mukava aina irrotella.

Olin Villen ja muiden kavereiden kanssa eilen keskustassa. Yöllä käveltiin kotia kohti ja matkan varrella käytiin leikkipuistossa (dunno why) ja pelleiltiin siellä kun kukaan ei ollut katsomassa. Törmättiin myös sorsaseurueeseen, harmitti kun ei ollut mitään leipää mitä niille ois antanut, oli varmasti nälkäisiä kun tuli ihan lähelle ja söi kädestä jopa ruohoa kun irrotettiin pari kortta maasta.
Heiteltiin leipiä, tosin mä en kyllä osannut ja ne aina molskahti heti veteen. 
Kiva ilta. Jos pitäisi jotenkin kuvailla sitä niin: monipuolinen.




Ajattelin pistää tähän loppuun vähän kuvia mun asunnosta ja kerhotilasta.
Tuonne kerhohuoneelle voi mennä viettämään iltaa milloin vain haluaa. Tuolta pääsee suoraan pihalle jossa on grilli. Tää huone on vain asukkaiden käyttöön, kuten grillikin. Toi ovi on aina lukossa. Oon kyllä tosi tyytyväinen että kerrostalosta löytyy tämmönen tila. Tuolla oli kaikenlaisia pelejä noissa laatikoissa mitä voi pelailla kaveriporukalla.
Semmoista. Mukavaa lauantaita kaikille! 

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Aika kuumaa noissa treenikuteissa. ;)