Iltajoogaa + videopätkä

Tänään on ollut yllättävän liikunnallinen päivä. Normaalisti en änge näin monta aktiviteettia mun päivään mutta välillä se on ihan mukavaa! Aamusta treenailin kyykkyjen parissa käsipainon kanssa ja myöhemmin ajelin pyörällä 7 kilometriä kun hain shampoon ja hoitoaineen, en halunnut kaivaa rahaa linja-autoon. Illasta joogasin kotona rauhallisen musiikin ja radion tahtiin. Ja mitä ruokapuoleen tulee: on tullut syötyä ruisleipiä, spagettia ja  tomaattista jauhelihakastiketta, raejuustoa, banaania, porkkanalettuja ja Yosa-jogurttia. Ihan kiva syödä jotain vähän järkevämpää sen syö mitä huvittaa-viikon jälkeen.

Pistin blogiin hieman kuvia mun iltajoogasta. Kello on jo 10 muttei sitä huomaa kun mun asunnossa on yllättävän kirkkaat valot ja ulkonakin vielä suhteellisen valoisaa. Mua aina alkaa ahdistamaan kun tulee pimeämpää ja päivä lyhenee.


Loppuun vielä pätkä tästä mun iltajoogasta. 


Huomenna mulla olisi Hot Trigger & Yin jooga. Aloitan vielä sellaisen Hot Core Vinyasan ja Slow Flow'n lisäksi. Tuun kertomaan siitä sitten tänne blogin puolelle vielä tällä viikolla. Sain myös lukijalta pyynnön että kertoisin aloittelijalle sopivasta joogamuodosta. Kuulemisiin!

 Siltä varalta jos joku kysyy videon taustalla olevan biisin nimeä, niin tässä:

Ei kommentteja: