Boyfriend-tyyli ja osa synttärilahjoista

Hello everyone! Oon pitkään seuraillut kun jotkut rohkeammat naiset  pukee päälle ne niin sanotut boyfriend-housut. Itse olin pitkään kammoksunut tätä tyyliä, siis omalta osaltani, enkä ollut lähtenyt mukaan tai uskaltanut kokeilla miltä näyttäisin niissä. Ajattelin että housut näyttäisi mun päällä tymhältä ja roikkuisi tai ei istuisi, enkä osaisi olla niissä. Mun ennakkoluulot oli kuitenkin väärät.

Yks päivä ajatukset muuttui täysin koska ostin boyfriend-tyyliset housut ja niihin sopivan flanellineuleen näin alkajaisiksi. Mun mielestä vaatteet oli tosi mukavat ja kotoisen oloiset päällä, ei hiertänyt mistään kun farkut oli tarkoituksella vähän löysemmät eikä niin kireät kuin normifarkut mitä pidän. Tykästyin tähän asuun niin paljon että taisin käyttää paitaa synttäreilläkin ja itse asua varmaan muutaman päivän enkä hennonnut pestä missään välissä. Hah. Kannatti ostaa. Kaikki ei välttämättä pidä tästä tyylistä ja on varmasti ihmisiä joiden mielestä tää näyttää hölmöltä. Mielipiteitä on monia. Ainakin mun olo oli tosi rento ja mukava tässä asussa.


Kirjoittelinkin aiempaan postaukseen että esittelen osan mun synttärilahjoista.
College-paita on tarkoituksella hieman lyhyt. Pitsimekon väri on siis violetti, kuvassa taittaa vähän viininpunaiseen mielestäni.
Tää oli kyllä huippu. Huulikiilto jota pystyy sutimaan huulille vaikka pilkkopimeässä koska siinä on tosi kirkas valo korkin päässä. Kaikenlisäksi siinä on pieni peilikin sivussa. Baarissa tällä on hyvä vaikka etsiä tavaroita laukusta, hahah.

Onneksi on ollut vielä suhteellisen lämmintä ja ulkona on ollut vielä kauniita päiviä ja olihan niistä ikuistettava parit kuvat. Nyt saa jo oikeasti valmistautua pakkasiin ja harmauteen ennen lumen tuloa. Muuttokin lähestyy, enää 3 viikkoa! Tällä viikolla on myös luvassa kaverin tuparit jonne tulossa varmaan yli 3o henkilöä ja siellä on kotiviiniäkin tarjolla monta pulloa, apuuva. Olis jo viikonloppu! Hyvää alkanutta marraskuuta kaikille.


Ei kommentteja: