Äiti sävyttää

Tänään kun äiti oli bodypumpissa mä oleskelin vaan ja vahdin pikkuveljeä. Sain palkkioksi hiusten sävytyksen ja Kerastase hoitoainetta (38e) jonka äiti osti itelleen aluks mutta lahjoitti mulle. Äiti on parturi niin se aina haluaa fiksailla mun tukkaa ja antaa kaikenlaisia hiustenhoitotuotteita, en valita!

Sit se leikkasi mun latvoja vaikka hampaat irvessä olin että et leikkaa vaikka ois kuinka kauheet..no mut pakko se oli suostua kun äiti selitti et ei ne mun hiukset sen enempää kasva pituutta kun mun kuolleet latvat joka tapauksessa irtoilee itestään pois joten mieluummin sit leikkaa niitä. Sain äitiltä myös muita tuotteita ;shampoota Tigiltä ja hoitoainetta.


1. sävyte vaikuttaa (n15min) Goldwell mid blonde (kestää päässä n.2 viikkoa,ei vahingoita hiuksia.)
2. Värin pesun jälkeen märkinä ja kuivuneina.
Maailman ihaninta hoitoainetta jota äiti lahjoitti! Mun hiukset on kuin silkkiä eikä tässä oo silikonia joka tekis hiukset sileiksi.
Lisää tuotteita mitä äiti antoi mukaan. Tehtiin myös kiitoskortit yo-juhlista valmiiksi.
Takapihalle oli ilmestyny puumaja lapsille. 
Älkää kertoko; oikeesti pistin Elviksen vauvan vahdiks! :O

Ei kommentteja: