käykää kirpputorilla!

Löysin eilen kirppikseltä kaikkea kivaa. Tykkään muutenkin käydä paljon eri kirppiksillä kiertelemässä. Musta tuntuu että sieltä välillä löytää kivempiakin  vaatteita kuin liikkeistä. Toki mun edellytys on että vaatteet/tavarat on ehjiä ja hyväkuntoisia, eli melkeen uusia. Joskus kun meen johonkin vaateliikkeeseen shoppailumielessä niin siellä on kauheesti kaikkee samanlaista joka paikassa ja semmosta etten tiiä mitä mä sieltä ees lopulta ostaisin. (ellei oo jotain tarkkaa visioo siitä mitä haluan.) Kirppikseltä löytyy lähes aina semmoisia vaatteita mitä ei esimerkiksi oo missään vaateliikkeissä sillä hetkellä. Ja se kun löytää jotain kivaa hyllyjen välistä on mukava tunne kun ei koskaan tiiä mitä sieltä voisikaan löytyä.  Siinä säästää myös rahaa. Ostin kerran kirppikseltä vaatteita jotka liikkeissä maksais monta kymppiä enemmän, joku muu vaan ei ollut tykännytkään niistä ja myi ne vissiin siksi pois.

Voisin mennä itekkin taas myymään kirppikselle kaikkea kun tätä vaatemäärää tuntuu riittävän vaikka muille jakaa. Oli hauska nähdä kerran kun näin mulla myynnissä olleen paidan jollain tytöllä päällä  kaupungilla ja huomasin et se sopii sille paljon paremmin kuin mulle.. Olin aiemmin nähny kun se tyttö osti sen paidan kun toin lisää vaatetta mun pöytään ja sit yks päivä näin sen kaupungilla. :)

Oon myyny siellä jo muutaman kerran vaatetta ja siitä tienaa lähes aina yli satasen pöytämaksun lisäksi. Mun paras myyntitulos tais olla lähelle 300 kun oli paljon vaatetta ja tavaraa myytävänä.  Helppoa rahaa ja pääsee vanhasta eroon. joka saattaa ilahduttaa jotain toista enemmän Eikä kirppiksellä käymisessä oo mitää noloa, päinvastoin.  Helpottaa vaan muiden vaatetaakkaa kun pääsee eroon vaatteista joita ei pidä ja samalla kierrätys kunniaan.


Tässä mun löytöjä eiliseltä:

Tää asu maksoi mulle 8 euroa.

Alunperin gina tricotista ja  5e kirppikseltä.
 pallokuvioshortsit 2e
 toppi (gina tricot) kirppiksellä 1e
 Röyhelötoppi 2e
Kasa koruja 3e 


KAIKKI YHTEENSÄ: 13e

Tykkäättekö tekin käydä kirppiksellä silloin tällöin?


Seuraavana aamuna olin aika vaaleanpunaisena liikkeellä. Harvoin puen päälleni mitään vaaleanpunaista edes, outoa. Tässä kuitenkin ideana se, että tuo paitakin on kirpputorilta bongattu! ;)

Ei kommentteja: