Tää lomailu höllii!

Mooi!  Tekemistä on kyllä riittäny joka päivälle eikä oo tarvinnu tylsistyä. Mua vaivas se silmätulehus joka on parantunut hyvin nyt. MUTTA nyt mulle tuli tulehus toiseenkin silmään.. Sitä  hoidellessa on menny nyt pari päivää. Itseasiassa lääkäri veikkas et mun kyynelkanava on tukossa ja siks mun silmä kokoajan kyynelehtii ja joudun pyyhkii veden välillä pois paperilla ettei valuis poskelle.. mut ei se mun menoo haittaa, tulehusta ei ees huomaa ellen mainitse siitä jollekkin. Tuntuu vaan ikävälle kun silmä on kokoajan niin vetinen ja tuntuu et itkettää. Nyt on tää rallihulina meneillään ja rallikansaa riittää joka lähtöön.

SU-TI. Tein tos pari päivää sitten mustikkabisneksiä korpilahella mummon luona. Mun selkä ei oo ikinä ollu niin kipee kun sillon ku lähin pois mummolasta.. piti ottaa kunnon lääkkeet selän takia,hyvä että pääsin ylös yhtenä aamuna sängystä. Nyt selkä on taas kunnossa. Sain mustikoista n. 200e ja sunnuntaina pitäs kerätä vielä lisää kun tuli uusia tilauksia. :)

yks päivä Riikka oli mun luona ja me lähdettiin siitä sit viihtelle porukalla.Tää oli viikko sitten keskiviikkona.
Riikka ikuisti mun tanssiboogien
oon ollu myös Riian ja Villen kanssa liikenteessä. Tässä kuvassa näytetää jotenki niin kiinnostuneilta. Kuva viime perjantailta.
Piti ostaa uus meikinpoistoaine kun vanha Lorealin puhdistusaine loppu. Tää on hyvää ja halpaa, poistaa ainakin mun meikit hyvin.
Maalausurakkaakin oon tässä aloitellu. Huh mikä tarvikkeiden määrä. Kaikkee sitä tarvii ku alkaa maalaamaan. Jouduin hampaat irvessä pulittamaan maalauskankaasta 7,50 euroa + kaikki noi siveltimet ja värit.. Onneks sit sukulaiset ostelee mun maalauksia esim. viidellä kympillä niin saa rahat takasin tehdystä työstä.
Nykyisen maalauksen luonnos. Nyt siinä on jo väriäkin mutta en pistä vielä kuvaa kun on niin kesken.
BÖÖ! mulkosilmä oon. Otinkohan mä tän kuvan viime torstaina..?
Otin tän kuvan heti maanantai aamuna ku olin tullu mustikkametsästä. Ja kaikenlisäks pesin kädet saippualla, silti jäi tämmösiks. Nyt vasta on alkanu häviämään tää väripinttymä. Ja toi räikee paita siks että mummo näki mut paremmin siel metässä ku viiletin ees taas. :D Mun kädessä oli myös rakkuloita ku keräsin sillä poimurilla niin raivoisasti. Piti pitää laastaria pari päivää. Arvatkaa muuten sattuko tiskaaminen ku unohin ne rakkulat..

Keskiviikkona. Kiharaa pitkästä aikaa.
Eilen: oli pakko käydä ostoksilla. Kosteuttavaa vartalorasvaa ja hoitosuihketta.
Tän päivän teemana seepra look. :DD
Yks ostos johon ihastuin tänään ulkonäön kuin myös sisällönkin takia! Puuterihelmet Body shopista. Liityin samalla kanta-asiakkaaks niin sain vähän halvemmalla ton.niinjoo eli täähän makso 18euroa. (norm. 23e) Voipi olla että meen myös huomenna body shoppiin ;)
Puuteri ei peitä liikaa vaan antaa semmosta kuulaisuutta iholle. Haluun kuitenkin et iho pystyy hengittämään ettei oo mitää kauheita pakkeleita naamassa.

Ei kommentteja: