Stressiä ja Kerastasen vaikutuksia

pari päivää sitten olin aika pahantuulinen ja stressaantunut  kokoajan koska en tienny yhtään mun raha-asioista et miten ne nyt menee ens kuussa ja stressasin työharjoittelupaikalle menosta ja kaikesta muusta mikä mun elämään liittyy. (koulut jne.) Mut onneksi nyt oon taas oma iloinen itseni ja en stressaa täl hetkellä enää mistään koska mä sain asiat hoidettua niin kuin piti.

Kävin tänään myös aamusta tutustumassa työharjoittelupaikkoihin sairaaloilla.  Siitä saa kokemusta ja lisäpisteitä tulevaan kouluhakuun niin nään järkeväksi mennä sellaiseen. Kattoo nyt mihin sit meen lopullisesti kun tää on tällästä sähläämistä vielä. Mut asioilla on tapana järjestyä.

"masentaa ja stressaa..."
Kanawokkiin lisäksi vähän chiliä, kermaa, pippuria, kanamaustetta,suolaa jne + uusia perunoita. 
Mun maalaama taulu salaman valossa.
Big brotheria ja risifruttia... :D sit katoin myöhemmin samaan aikaan Housea ja smoking Acesia.
 Kerastase toimii!

Toi kyseinen hoitoaine oikeasti toimii mistä puhuin viime postauksessa. Ainakin mun kohdalla tää on ollut paras hiuksiin jätettävä hoitoaine verrattuna muihin mitä oon kokeillut elämäni aikana. Ja mun hiustyyppi on sellainen että tarvii mahdollisimman hyvät kosteuttava tuotteet koska mulla on vaaleet hiukset joita on joskus värjäilty ahkerasti ja tää on ollut paras parin päivän kokeilulla. En oo pitkiin aikoihin harjannut mun hiuksia niin että se harja tyyliin liukuu mun hiusten läpi paitsi nyt. Aion ostaa ite lisää kun tää loppuu.
Kuva nyt on otettu iltasella pelkässä sisävalossa niin ei nää niin hyvin tota sileyttä.

http://www.kerastase.com/sites/_fi/_fi/products/range-elixir.aspx <- tuolta lisätietoa jos kiinnostaa.
Salamalla. Tästä näkee hyvin tuon kiillon. Ja ihan pari tippaa sitä hoitoainetta riitti ja se sai mun latvatkin sileiksi. Hiukset eivät tunnu lähmäisiltä kun niihin koskee eikä niistä tulee yhtään raskaat vaan pysyvät ilmavina.


Ei kommentteja: