Laukun ja vaatelipaston sisältö

100. postaus meni rikki nyt! Oonpas kirjoitellut jo paljon. Ennen kuin esittelen teille noi mitä otsikko lupaa niin näytän pari kuvaa eiliseltä. Olin pitänyt tukkaa nutturalla noin pari tuntia ja pistäny eka vähän muotovaahtoo niin tukka oli koko illan tosi kivasti  laineilla. Ei tarvinnu taistella mun huonon kihartimen kanssa. En tiedä miksen oo tehnyt näin useamminkin?

Laukusta löytyy seuraavaa:
 vaatetta mukana siksi jos sattuisi tuulemaan kun pyöräilen.
Jooh..mun uskollinen kännykkä <3 KIVIKAUDELTA TOSIN. En koskaan tykkää panostaa kännyköihin, multa on hukkunu elämän aikana niin monta hienompaa kännykkää (yksi oli 500e arvonen) että päätin ostaa tällaisen alkeellisen kun se kuitenki hukkuu joskus.. mutta eipä oo hukkunu ainakaan vielä :DD Oon oikea tunari kännykän kaa kun jätän sitä ties minne aina ja unohdan. Onneks nyt oon pitäny parempaa huolta.Jos nyt osaan pitää parempaa huolta tästä ja alan olemaan vähän varovaisempi kännykän kaa niin voi olla että ostan joskus uudemman. Tässä ei ole edes nettiä tai kameraa. 


Mulla on aika paljon farkkuja, mun mielestä ehkä liikaakin. Kaikkia tulee kuitenkin käytettyä niin miksei? En henno myydä vielä pois.

6 kommenttia:

Vilma kirjoitti...

Pakko sanoo et aivan upee banneri sulla! <3

Joanna kirjoitti...

kiitooksia! ^^

Unknown kirjoitti...

tykkään sun blogista ja bannerista tositosi paljon & pidä blogikirppis ihmees (;

Joanna kirjoitti...

niiiice! joo mä mietin kyllä tosiaan et vois. Kuhan saan itseni nyt omistautumaan sille sit kunnolla.

Anonyymi kirjoitti...

tosi kiva blogi, jään ehdottomasti seurailee!(-:

Joanna kirjoitti...

kiva kuulla! kiitti :)