Eka videopostaus..

Tää niin FEILAS! hmm..no entiiä, mutta en oo ihan vielä perehtyny tarpeeks näihin videon tekemisen saloihin joten toivotaan et ens kerraks mä oon jo vähän kehittyny näissä mun jutun aiheissa. Pahoin vähän pelkään että en. Mut toisaalta, mitä mä oisin ehtiny puhumaan tähän minuutissa kun tää ny toli tämmönen kokeilu hölötys.


Kerrankin osasin pistää tän tänne, nyt mä osaan jatkossakin. :) Päätin pitää videon näin päin koska jos oisin sitä käännellyt niin siitä olis tullu paljon pienempi.

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No katos perkele, Joanna,sehän toimii.kerrankin -.- :D

Joanna kirjoitti...

:'D no sanos muuta. Oon mä tätä jo yrittäny aika kauan mut aina tulee jtn et virhe videon lähetyksessä.

Anonyymi kirjoitti...

Olisit toivottanu hauskaa viikonloppua!
Mut hyvä et sait toimimaan. - SerQ

Joanna kirjoitti...

Ala ite kuvaa ittees ja katotaa mitä sä tajuat siinä hämmentyneessä tilassa sanoa! :D Eivaan. Ois kyl pitäny sanoo jotain sen tapasta, ei vaa tullu mielee. ;>

Anonyymi kirjoitti...

hei anteeks jos tästä on paljon vaivaaa, mutta miten ton kursorin saa vaihdettua! ei onnistu ei sitten millään tyhmä kun olen! Ja lisäälisää vaan videopostauksia sulta, olet ihana:)

Joanna kirjoitti...

En mä usko et sä tyhmä oot, koska mäkää en osannu heti vaihtaa. No ekaks tietty mee tjollekkin sivulle mistä saa kursoreita. Googlettamalla löytyy aika kivoja.

http://sunnydaysdarknights.blogspot.fi/2012/06/kuinka-vaihtaa-kursori-ohjeet.html

Tuolta löytyy hyvät ohjeet niin mun ei tarvii selittää stooria tähän. ;>


http://www.cursors-4u.com/

Ja tuolta löysin oman kursorin. Kopsaat sen HTML- koodin sieltä kun löytyy mieleinen.

Niin ja kiitoos! :) toivottavasti tästä oli apua.

Tuulia kirjoitti...

Ootpa kaunis! :)

Joanna kirjoitti...

Samoin kuules! Olipas kiva kommentti. Kiitos :)

heidi kirjoitti...

vitsi oot nätti ! ja toi videopostaus oli just kiva :)
http://curlesqueheidi.blogspot.fi/

Joanna kirjoitti...

Hihi, kiitoksia. Täytyy sit tehdä joskus useemminkin. :)