Näin ystävien kesken

Olin eilen baarissa kavereiden kanssa. Olin niin tyytyväinen DJ:hin! Se soitti koko illan parhaimpii hiphop biisejä ja niissä oli kunnolla sitä bassoa niin kuin pitääkin. Muutkin näytti pitävän DJ:stä. Se soitti mm. Kanye westin uuden Clique biisin ja snoop doggia ja wiz khalifaa jne.  MAUKAAS! Heiluin kokoajan ihan intopinkeenä penkillä ennenkuin menin tanssimaan sit siinä 1-2 aikaan. Ite kun en jaksa oikeen innostua semmosesta technosta ja trancesta jossa vaan basso jumputtaa nopeesti ja on pelkkää musaa, jotenkin vaan ei innosta tanssia sellasia ellei biisi satu olemaan poikkeuksellisen hyvä. Esimerkiks Tony Igyn astronomia on poikkeus sitä nyt tanssii mielellään! Ilta meni hyvin vaikka jossain vaiheessa hukkasinkin mun kaverit :'D

IMG_6790
IMG_6808
IMG_6818
Kiharsin kaverin hiukset!
IMG_6791
IMG_6586
IMG_68133
Repesin kun isäpuoli vei mut kotiin. Tiiätte varmaan sen Pitbullin dont stop the party- biisin. Hän sitten kysy kun se tuli radiosta et lauletaaks tossa suomeks? Sanoin että ei todellakaan, miten niin? Sit hän sanoi että kuulostaa ihan siltä et se laulais: Heeeieeieei, ei ympärillä kettään jos tahdot baaariiin! <- tästä lähtien alan laulamaan kertosäkeen noin.

Ainiin, kävin myös optikolla pari päivää sitten ja niiden tuomio oli et mulla on vasemmassa silmässä sen verran hajataittoa et kannattas hankkii lasit. Ja jos mä lasit hankin niin pidän niitä varmaan tälleen tietsikan ääressä ja jos pitää kirjooittaa ja lukea jotain, et muuten ei tarvii pitää niitä kokoajan koska ei mun näkö ole kuulemma ihan pohjalukemissa.
 

Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja: