Blogihaaste 2

Näin alkuun kiitokset Anninalle haasteesta! ( http://anninaemilia.blogspot.fi/ )

Haasteen ohjeet:
 Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. Ja vastata myös haastajan 11 kysymykseen. Haastajan pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. Heidän pitää valita bloggajia joilla on alle 200 lukijaa. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa itsestäni. (koitan kertoa semmoisia mitä en oo ennen maininnut täällä blogissa):


01. Mun mielestä käärmeet  ja liskot on söpöjä. Ylipäätään kaikki matelijat.
02. Mulla on korkeanpaikan kammo. Alkaa huimaamaan jo 1 metrin korkeudessa jos joudun seisomaan pienellä alueella esimerkiksi korkea jakkara. Tasapaino häiriintyy heti jakkaralle noustessa. Lamppujenkaan vaihto ei meinaa onnistua sen takia.
03. En oo koskaan pelannut mitään tietokone- tai konsolipeliä yksin läpi..eikä mua kiinnosta mitkään pelit ylipäätään. Kyllästyn niihin nopeasti jos joskus jotain pelaan kaverin kanssa.
04. Mun hiukset on ollut pisimmillään peppuun asti ja lyhimmillään olkapäille.
05. En oo koskaan maistanut croissanttia..
06. Mä heilun melkeen kokoajan. En pysty olla paikoillani ainakaan kauaa ennen kuin alan huomaamattani taas heilumaan. Koulussakin jalka/jalat heilui aina välillä  pulpetin alla. Nytkin mun jalat liikkuu kun kirjotan  tätä.. huoh. En vaan voi lopettaa..se tulee automaattisesti.  Nukkumaan mentäessä sama, heilutan jalkaa yleensä vähän väliä kunnes nukahdan. (mun äitillä on muuten sama!) Yhen kerran mä lopetin pitkäks aikaa kun joku tyyppi kysy onko mulla vessahätä. :'D Mutta niin ei tää heiluminen oo koskaan mun elämää haitannut. En mä nyt ihan koko ajan kuitenkaan heiluta mun jalkoja.
07. Kävelen ihan hullun nopeesti yleensä paikasta A paikkaan B. Kaverit ei meinaa pysyä aina perässä. En tiiä mistä se nopea kävelytyyli on saanu alkunsa.
08. Inhoan hesburgerin ranskalaisia yli kaiken.
09. Omassa kaveripiirissä mä olen se joka höpöttää kauheesti, mut hieman tuntemattomammassa seurassa oon melko rauhassa ja hiljaa.
10. Mun haave oli pienenä se että saisin oman krokotiilin ja että musta tulis kirjailija.
11. En oo kovin hyvä syömään kunnon liharuokia. Mä inhoon niitä löllökohtia lihassa ja joudun aina ettimään niitä mahdollisia löllöjä/läskejä ja ottamaan niitä pois. Se on aina yhtä vaikeeta ja vältän usein liharuokien syömistä esim. kaverien luona koska se rääpiminen on musta noloa. Pahimpia mulle on ehkä just joku karjalanpata tai joku kunnon XXL löllipihvi. :D

542304_534077916613693_280247324_n

11 kysymystä joihin minun pitää vastata:

01. Miten vietät yleensä lauantaita - monelta heräät, monelta menet nukkumaan, onko lauantaisi suht. samanlaisia vai jokainen ihan totaalisen erilainen, yms.? -
Aamulla mä herään siinä 11-12 aikoihin. Yleensä lauantait on aika samanlaisia, oon usein ollu lauantai yön just baarissa kavereiden kanssa. Aina on joku joka haluaa lähteä sinne niin meen seuraks. Alku ilta on aika leppoisaa ja oon usein kavereiden kanssa.
02. Kuinka pitkään olet tuntenut parhaimman kaverisi?- Mulla ei oo oikeastaan parasta kaveria, mulla on monta parasta kaveria. :) Yhden niistä oon tuntenut monia vuosia.
03. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? -Töissä.
04. Pitäisikö anniskelu poistaa ulkoilmatapahtumista kokonaan? Miksi, miksi ei?- No ei pidä. Ei siihen oo vaan tarvetta.
05. Oma mieltymyksesi , miehillä viikset vai ei? -Ei missään nimessä..hyi hitto.
06. Ketä julkkista koet eniten muistuttavasti tai kehen sua on verrattu?- Työkaveri vertas Spice Girlin Emmaan...
07. Häpeätkö nykyään jotakin artistia/bändiä, jota olet joskus kuunnellut?- en :D
08. Jos joutuisit nimeämään lemmikisi uudelleen, mikä/mitkä olisivat uudet nimet ja miksi?- Ei oo lemmikkiä ;D
09. Asuste, jota ilman et voisi elää? -Laukku
10. Mikä on ratkaisu bad hair dayhin?- hiuspuuteri tai ponnari.
11. Lempi(koulu)aineesi?- kuvaamataito
71936_161194333902055_3956829_n
Tässä kuvassa 17-vuotias.


11 kysymystä haastetuille:
01. Kuinka pitkä olet?
02. Mitä noloa olet joskus tehnyt?
03. Mitä pelkäät?
04. Mistä aineista olet saanut kympin?
05. Uskotko kuoleman jälkeiseen elämään?
06. Kissa vai koira? Perustele.
07. Minne haluaisit matkustaa?
08. Mainitse 3 tavaraa joita ilman et voisi elää.
09. Hauskin muistosi kouluajoilta?
10. Oletko tyytyväinen itseesi?
11. Missä haluaisit kehittyä?

Haastan:
Kirsin
http://onlysweetaddiction.blogspot.fi/
Hannan http://hantsku.blogspot.fi/
Jennan http://jennamarias.blogspot.fi/
Riian http://hopealiekki.blogspot.fi/


Ei kommentteja: