Voimistelua ulkona + kalastelua

Apuaa! Mulla on niin paljon kuvia viimepäiviltä etten tiiä miten päin tässä olis ja millaisen jutun tekisin tänne että ne kaikki mahtuis tähän. Päätin tunkea ne kaikki tähän postaukseen, olkoon tää sit semmonen "päiväni kuvina" - tyylinen postaus. 

Oon tosiaan ollut joka päivä jossain ja menoa ja vilskettä on riittänyt. Mulla on nyt kaulalihakset jotenkin tosi kipeet ja pohkeet. Oon hillunut liikaa joka ei oo kyllä mitenkään uutta. Mä niin rakastan tätä kesää! Ja tää kuumuus on mun mielestä just parasta.

Maanantai: voimistelua koulun pihaan rakennetulla paikalla ja muutenkin ulkona olemista. Oli kiva kokeilla mitä kaikkea telineillä ja rakennelmilla keksii. 
Tuuli liikaa niin ei naama näkynyt tossa. Koitin kovasti kattoa kameraan. 
Pysyy,pysyy! Näyttää vähän sille et ottaisin tukea noista tolpista vaikka en otakkaan.
Planking!!
Amarillon terassilla Millan kanssa. Ihanan kuuma. + 28
Löysin nää paksupohjaiset kengät kirpparilta. 10e. Millaa oottaessa otin pari kuvaa näistä kengistä viereisessä sovituskopissa.
Tässä päivän ostokset; lyhytmallinen paita, vesipullo, uusia pikkareita ja noi kengät tietty.
Sitten ulos hillumaan!
keinuvoltti
Apina kiipesi puuhun.
Aika kaunis otos! Kello 10 illalla.


Tiistai: auringonottoa ja porukoilla olemista.
Pelleilin serkun kanssa trampalla. Kokeilin myös ruohikolla puolivoltteja ja kärrynpyöriä mutta onnistuin nirhaamaan mun kyynärpään niissä volteissa...
Sain äitiltä tämmöset.
Hyvä sää lähteä järvelle!
Kelpaisko sullekkin? :)
Leikittiin Jimin kanssa.

Keskiviikko ilta näytti kutakuinkin tältä:
Huomenna vuorossa kaverin synttärit. Woohooo!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kysyn iha asiallisesti:) Miksi pikkarit eikä stringit, pikkarinrajat on kauheet...

Joanna kirjoitti...

Riippuu millanen vaate on joo, mutta halusin ostaa välillä tommosiakin. Ei sitä aina jaksa stringejä käyttää. :D Noista ei kyllä rajat näy, ne istuu kai päälle niin hyvin.