Kirkkopuistoa, Ähtäriä ja Jack Danielsia

Moi kaikille! Nyt on ollut ihanan lämmintä tän parin päivän ajan. Ajattelin tehdä postauksen tän kahden päivän ajalta mitä oon puuhaillut.

Maanantaina:
Olin kavereiden kanssa kirkkopuistossa. Puhuttiin miten meidän juhannus meni ja kaikilla oli näköjään ollut kivaa, hyvä niin. Kirkkopuistossa jotkutn huumehörhöt tuli istumaan meidän viereen ja ei uskallettu häätää niitä poiskaan. Ville sanoin yhdelle jotain ja se vaan istu hiljaa vähän aikaa ja totes vähän ajan päästä: "Sori en tainut kuulla kun nää rauhoittavat vaikuttaa jo vähäse.." <- No eihän siinä jos tykkää juua viinaa ja vetää rauhottavia, ei ihme että oli sekaisin se tyyppi siinä ja lähti loppujen lopuks mlekeen housut kintuissa pois. Kaikenlaisia ihmisiä sitä näkee tuolla puistossa.

No okei mä selitän: tässä on mun hiushasrjasta saatuja hiuksia jossain heinänvarressa.... "köyhän miehen pumpulipuikot" Ei siis mitään järkeä.
Älkää kysykö miks Tiia ja minä ostettiin mustikoiden ja mansikoden lisäks kurkuman palanen ja jättimäinen inkivääri... Toi kurkuma me annettiin Villelle lahjaks.

Tiistai: Ähtäriin! (Ahteriin)

Tiistaina oli pilvisempi sää mutta ei se haitannut. Oli silti tosi hiostava ja kuuma keli. Mua säälitti ne jotkut eläimet siellä ähtärin eläintarhassa, mä nyt vaan oon tämmöinen. Jotkut kykki vaan häkeissään ja tujotti ihmisiä. Jotkut eläimet nukkui, jotkut taas liikusekli iloisina, riippui varmaan ihan siitä kuinka hieno elinympäristö niille oli tehty.
Serkku totes että onkohan tuolla se Wolverine siitä  X-men leffasta. Oiskin ollut. :D
Näistä mä oon polveutunut!
Saukoilla oli hyvät elinolot muihin verrattuna. Siksi ne kai leikki ja oli yllättävän iloisia ja energisia
Anu Saukko ehti pyrähtää pois niin nopeesti. Hyvä että kuvaa edes sain.
Käytiin myös tuurissa paluumatkalla. Ostin itelleni kauan etsimäni Jack Danielsin paidan. Oon nähnyt näitä monissa tumblr.comin kuvissa ja oon tainnut jakaa omalle seinällekkin tommosen otpin kuvan. Sen jälkeen oon miettinyt et saispa tommosen ois aika hauska. Noh, nyt se sitten on mun. :'D

Kaveri säikähti kun kerroin aluks että ostin 70% viskiä...
Ton paidan lisäks mukaan lähti myös tämä:

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Seurusteleksää nyt siis kenenkään kanssa? Ois kiva kuulla vähän sun parisuhde historiasta, vaikka postauksen muodossa? :) ei siis tietenkään liian yksityiskohtasesti/henkilökohtasesti. Voit vaikka kertoo samalla muistakin sun kaverisuhteista :)

Joanna kirjoitti...

Oon miettinyt itsekkin että tekisinkö semmoisen, mutta musta tuntuu että se menee ehkä liian yksityiseks, koska mun "exät" ei ehkä tykkäis siitä että kerron niistä mitään tommosta mun blogissa vaikka en nimiä mainitsiskaan. Monet mun tutut kuitenkin lukee tätä niin en tiedä olisko se kovinkaan järkevää. Toivottavasti ymmärrät!

mut tällä hetkellä en seurustele, on ihan kiva olla välillä itsekseen ja nähdä ihmisiä. :)

Joanna kirjoitti...

Mutta hei, mä harkitsen asiaa, että miten sitä kertois jos jotain saisin aikaan! On kiva ottaa toiveita vastaan. :)

Anonyymi kirjoitti...

Jep, ymmärrän kyllä :) teet minkä pystyt/haluat! Mietin lisää postaustoiveita ja tuun sit taas kyseleen ;)

Anonyymi kirjoitti...

paljon toi jack daniels paita makso ja olikse valmiiks tollanen toppi vai leikkasitko sen ite t-paijasta topiks? :)