No nyt ärsyttää

Postausta videon muodossa. Parin tunnin yöunilla otettua materiaalia, ja jep oon aika väsyneen näköinen tapaus mutta ei anneta sen häiritä. Vieläkin on niin outoa puhua kameralle yksikseen, ainakin meinaa puhe vähän takkuilla. :D Mut tuskin oon ainoo sählääjä näitten videoitten kaa.


En videolla maininnut mutta jotain mä vielä "itkin" sille miehelle että ostaa mulle uuen laukun (kauhee oon) koska tää oli yks mun lemppareista kun se ei saanu sitä enää korjattua. Se sano siihen että kyllä sä sen kuntoon saat vielä joskus ja sillon mä lähin menemään. Mietin jälkeenpäin olinko liian tyly sille, mut ei mun mielestä oo kivaa kuitenkaan jos toinen (varsinkin tuntematon) kiskoo väkisin vaikka sanoin etten aio jäähä juttelemaan mitään.

Jos ei mitkään keinot auta niin vien tän laukun näytille vaikka suutarille. Ei maailma kaadu yhteen laukkuun mutta siinä tilanteessa oli vaikeaa olla positiivinen. Muutenkin sen miehen asenne oli loppujen lopuks semmonen hälläväliä- tyylinen joka sai mut ärsyyntymään silloin enemmän. :)

Ei kommentteja: