Pitkästä aikaa smokey eyes!

Eilen päätin meikata silmät vähän utuisemmin illan rientoja varten. Kaveria odotellessa ehti napata ties kuinka monta kuvaa. Mulle iski kauhee kuvausvimma, tai no miten sen nyt sanois, tuli vaan kuvauksellinen olo. :D

Oli ihan kiva meikata luomet tummemmiks mitä ne yleensä on. Tietty pidin  meikin sit muuten hillittynä enkä alkanu liioittelemaan lookkia millään huulipunilla, eyelinereilla tai näyttävillä poskipunilla.

Tässä mun kuvaussessioiden tulokset:
Mun silmien värit elää vähän omaa elämäänsä. Aina toi kellertävä osuus ei edes näy. Kelta-siniset silmät? Ehkä vivahdus vihreää? Oon joku kummajainen.
 Salamalla kuvattuna luomet ei näytä niin tummilta.
Pakollinen heilumiskuva.
Ja tässä tuttu ja turvallinen asuvalinta baariin. En jaksanut alkaa keksimään mitään hienoa.

Illan aikana tuli kuunneltua tätä biisiä monta monta kertaa. Youtube video on kerännyt jo melkeen 3 miljoonaa katsojaa neljässä päivässä. Mun mielestä hullun hyvä kipale! :)

Ei kommentteja: