Juhannukset!

Tää juhannus on ollut poikkeuksellinen kun en mennytkään mökille. Halusin olla kavereiden kanssa täällä kaupungissa. Mentiin alkuillasta kaverin kanssa rannalle koska ulkona oli niin uskomattoman hyvä sää. Mua ei kuumuus haitannut ollenkaan. En oo pitkään aikaan viettänyt juhannusta näin hyvällä säällä.

Illalla suunnattiin baariin kun ei oikein muutakaan keksinyt kun linkit ei kulkenut minnekkään ja ihmiset ei ollut kuskeina. Aluks mun piti mennä kaverin kanssa yhtiin kotibileisiin mut kyydit oli ongelmana, ja aateltiin sit säästää rahaa. Baarissa mulla ei mennyt yhtään rahaa, propsit sille!

Mulla on ollut hauska juhannus ja oon saanut taas nauraa posket kipeiks. :)
Pistin hiukset nutturalle tunnin ajaks, sit kun avasin ne niin oli tullut ihan kivaa söheryyttä niihin mitä toivoinkin.

Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough,
I don't know why.
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime

This is the last time
Cause you and I, we were born to die
- Lana Del Ray

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kasva lapsi aikuiseksi.

Anonyymi kirjoitti...

Onks sulla juttua ton punapaitasen pojan kanssa? ;)

Joanna kirjoitti...

Anonyymi 1: Joo, kunhan ite eka.

Anonyymi 2: Ihan kaveri on , ollaan tunnettu jo monta vuotta. :)