Tikkaritädit vauhdissa!

Olin eilen käymässä kavereiden kanssa escapessa koska siellä alkoi joku uusi XOXO- clubi niminen tapahtuma. Esiintyjänä siellä oli Sini Sabotage ja voin kyl sanoo et mun levikset ei pahemmin revenny kun näin sen. Mua ei oikeestaan kiinnostanut koko esitys loppujen lopuks eikä kukaan meistä mennyt kattomaan sitä vaan istuttiin jossain nurkassa häpeämässä. :D

Rentouduin yksin kotona ja kattelin leffoja ennen kuin sain seuralaisen mun kämpille. Ostin itelleni punaviini pullon, musta oli ihan kivaa vaihtelua juoda jotain muuta välillä. Itseasiassa mä myös tykkäsin siitä punaviinistä. (Yellow tail)
Näin meni ilta: Escapessa saatiin ilmaiset juomat käteen + vaahtokarkkeja ja tikkareita niin paljon ettei niitä ois jaksanut syödä. Oltiin kauheita ja päätettiin vaan kipata noi tikkarit meidän laukkuihin, tasapuolisesti tietysti. Oli kyllä tosi positiivinen yllätys tämä tarjoilu! Aluks tuolla ei ollut ketään, koko baari oli lähes tyhjä, mut yhtäkkiä 12 aikaan sinne alkoi tulemaan kauheesti porukkaa ja loppujen lopuks koko baari oli täynnä bailaajia. Otettiin kuvia BULB- toiminnolla mun järkkärillä. Aamulla mun hamstraamat tikkarit tuli kyllä hyvään käyttöön.
Sori mun tyhmä  keskarifetissi kun en muuten näköjään osannut posettaa kuviin. Älkää ottako mallia.
 Siinä muuten torstaista asua.


Mulla on myös hyviä ja huonoja uutisia...

Ensin hyvät: sain itselleni opiskelupaikan! Olin aluks niin varma etten mä pääse hakemaani koulutukseen koska taso tuntui oikeasti tosi kovalta ja olin muutenkin tosi stressaantunutu niissä kokeissa kun nukuin yöllä niin vähän. Oli mukava yllätys nähdä mun nimi valittujen listalla. Nyt syksyllä mä alan opiskelee sosiaali- ja terveysalaa. Oon halunnut kuntouttajaks jo jonkin aikaa. Jospa se nyt toteutuis.

Huonot uutiset: Pistelin tänne jokin aika sitten kuvia äitin hankkimasta uudesta koirasta, Divasta. Eilen sattu kuitenkin tosi pahasti kun Divan päälle vahingossa peruutettiin autolla. Diva kiidätettiin nopeesti eläinlääkärille, mutta ne sanoi siellä että ennuste on huono. Näyttää siis siltä että Diva joudutaan lopettamaan. :( Todella kurjaa tämmöset sattumukset.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

onko riikalla enään mitää blogia? :)

Joanna kirjoitti...

On. Elilia Inrik nimellä. :)