Asuntoesittelyä, huvittelua ja suosikkipaita

Hiihtoloma alkais olemaan nyt ohi. Mulla on ollut kivaa vaikka en jaksanukkaan lähteä minnekkään laivalle tai muualle reissailemaan. Ja kaikenlisäks ei se mun unirytmi mennykkään plörinöiks, heräsin parina aamuna jopa seiskan aikaan joka oli kyllä ihme juttu kun ois saanut nukkua ties kuinka pitkään. Pääosin heräsin aina siinä 9-10 aikaan.

Sain muutettua mun kämpillä järjestystä, ajattelin tähän pistää uudesta järjestyksestä kuvia. (ja muutenkin kuvia mun asunnosta.)
Sitten haluun esitellä mun lempparivaatteen. Mä en tiedä miks valitsin tän mutta oon käyttänyt tätä tosi usein ja mun mielestä toi on vaan semmonen paita johon en koskaan kyllästy. Toi on myös monta vuotta vanha. En haluis kyllä koskaan luopua tästä. Tämmönen simppeli paita, Sopii juhla ja arkikäyttöön.
Sit siihen huvitteluun---->
Kiitän ja kuittaan, ois kyllä loma voinut jatkua vielä vähäsen. ;)


Pidettiin myös leffailta kaverien kesken villen luona. Ajatuksena oli kattoa joku surkee leffa ihan läpällä ja leffavalintana oli sitten sharknado. En kestä, se oli musta niin huono. Naurettiin vaan leffan älyttömyyksille ja kyseenalaistettiin kokoajan kaikkee mitä siinä tapahtu. Kattokaa ite niin tiedätte mistä puhun...

Ei kommentteja: