Pienissä häissä

Olin Villen avecina häissä viikko sitten. Oon ollut viimeksi häissä kun olin 15 ja silloinkin kyseessä oli pienimuotoiset mökkihäät järven rannalla. Stressasin aika paljon minkä mekon ostan itselleni, halusin maximekon mutta koska ne on mulle aina liian pitkiä niin jouduin viimetinkaan käydä ompelijalla lyhentämässä mekkoa. Loppujen lopuksi mekosta tuli loistava ja onpahan mulla nyt ainakin kunnon juhlamekko muihinkin tuleviin juhliin kun aiemmin mulla ei ole ollut mitään muuta juhlamekkoa kuin ylioppilasmekko joka on valkoinen.
Ville toimi bestmanina, en pistä tähän postaukseen kuvia hääparista tai vieraista koska haluan kunnioittaa sen verran yksityisyyttä. 
Pääruoan jälkeen oli kahvittelut ja myöhemmin kakkua. Enpä tajunnut ottaa kuvia pääruuasta, kyseessä oli kuitenkin salaatteja, erilaisia lihoja, kalaa, perunaa, sienikastiketta ja muita kastikkeita.
Ostaisitko auton tällaiselta mieheltä? :D
Kun kello alkoi olla 11 niin ulos pystytettiin "snägäri" nälkäisille myöhäistuntien juhlijoille.
Paikan päällä oli hyvä poikabändi. Soittivat kaikenlaisia klassikoita ja osasivat todella hommansa ja viihdyttivät häävieraita.
Bestmanit kuuluttavat alkavasta rakettishow'sta ulkona. Hääväki piti saada ulos.
Hieno päätös hääpäivälle! Seuraavassa postauksessa pääsette lukemaan Alanyan reissusta kun olin siellä viikon ajan, sen takia blogirintamalla on ollut hieman hiljaista. ;)

Ei kommentteja: