Tämänhetkiset puhdistusaineet

 
Tänään koulun jälkeen muistin että mulla on loppunut meikinpuhdistusaine kokonaan joten suuntasin sitten sokkarille ettimään jotain uutta puhdistusainetta. Ahdisti kun tuotteita on niin paljon, nappasin mukaan monta  eri purkkia ja vertailin tuoteselosteita mutta ei se auttanut yhtään. Sitten huomasin Lorealin puolella tutun näköisen puhdistugeelin. Sitä oli ollut mun mummolla vuos sitten kun olin siellä muutaman yön ja käytin sitä aina koska se oli niin hyvää. Aikaisemmin en oo löytänyt tota mistään kun koitin kerran ettiä niin toi geeli pääs unohtumaan sitten kokonaan. Ostin sen enkä miettinyt enempää koska tiiän että toi on tosi hyvää ja toimii.


+ raikas 
+ sitruunainen tuoksu

Koostumus oli aika erikoista ; se oli ihan kuin jotain hyytelöä, ei tarttunut sormeen.
Sit vasta kun hieroin ton naamaan niin se alko vaahdota kunnolla.  Hintaa tolla tais olla n. 7 euroa. Joskus oon käyttänyt favoran puhdistusainetta koska sillä lähtee vedenkestävät silmämeikit tosi hyvin.

Naamapesun jälkeen laitan phytomerin kosteuttavaa voidetta yön ajaks. Vaikka toi phytomer on aika hintava niin se kestää kyllä tosi pitkään, ite ostin ton mun voiteen kesällä ja siellä on vieläkin hyvin jäljellä lähes jokapäiväisen käytön jälkeen.








Ei kommentteja: