Korvessakin on kivaa

Eilen mentiin vahtimaan  pupua mun porukoitten luo. Meitä oli autossa minä, make, tomi ja sami + Nala (koira) joka piti kauheeta ulinaa koko ajan eikä ollu mihinkään tyytyväinen. Itseasiassa se on ulissut jo pari päivää putkeen, öisin se on hiljaa voi luojan kiitos. -.- Mulla menee järki aina ulinaan ja toinen mihin menee niin kuorsaaminen.
tää siltä ei nyt ollu ihan täydellinen kun kuvaaja ei pysyny mukana
kumpikohan noita naksuja aikoo syödä

Mitäköhän tuolta TV:stä tuli kun tää kuvan ottaminen ei oikeen sytyttänyt :DD

onhan meillä oltava saunatonttu! (koko 5cm)
Saunottiin ja katottiin tv:tä ja minä kuvailin tietty aina kun mahdollista. Loppujen lopuks ihan kivaa vaikka me ei nyt sitä pupua kummemmin jouduttu vahtimaan, se vaan jökötti häkissä ja yöllä vasta alko hillumaan. Se kai pelkäs sitä koiraa niin paljon.
teki mieli kokeilla taas kaikkia äidin hiustuotteita
ja letti sen kuin kasvaa

herne


Mietin että pitäiskö mun leikata mun otsatukka takas.  Mun hiukset on kasvanut puolessa vuodessa sen verran että jos  haluun otsiksen niin pitäis leikata aika reippaasti. En kuitenkaan tee hätiköityjä päätöksiä  ja mietin että kyllästynkö kuitenkin siihen otsikseen. Alempana kuvia mun nykyisestä hiustilanteesta. Alemmasta kuvasta huomaa kuinka pitkäks mun otsatukka on kasvanut puolessa vuodessa. Hennoisinkohan leikata noita..



Ei kommentteja: