Nyt on lukio käyty!

Onpas mukavaa kun ei tarvii mennä koulunpenkille enää tuskastelemaan kurssisuorituksista. Nyt on kaikki kurssit kasassa ja seuraavaks vaan ootan tuloksia jopsa sais pidettyä ylioppilasjuhlaa kesällä. Jännää, kun mun pikkuveli (mulla ei oo yhtään sisaruksia) syntyy samoihin aikoihin kun kesä alkaa. Outoa saada pikkuveli yhtäkkiä, meillä olis ikäeroa melkein 20 vuotta. Oon nyt koulujen loputtua ollu kavereiden kanssa, ja heti kaikki pyytelee joka paikkaan, sukulaiset ja kaverit. Kivaa kun nyt on aikaa tehdä kaikkea. Nyt ootan kovasti jo kesää, tuntuu ettei kevät edisty yhtään paitsi tänään taas pientä toivoa ilmassa kun lumet alkaa sulamaan. Tässä kuvia viime päiviltä mitä oon ensimmäisenä puuhastellut koulun loputtua.

Jospas sitä lähtis alkanutta lomaa juhlistamaan. Suuntaan äitin luokse rentoutumaan.
Katottiin leffoja tietokoneen kautta. Limitless ja Johnny english 2
Äitin herneenkasvatus edistyy. Niitä on jo paljon. viimeks oli vaivainen yks herne jonka söin pois. Olen reilu.
Oon oppinut leikkimään vähän kameralla tässä pikkuhiljaa. Kuva takkatulesta lyhyellä valotusajalla.
sama kuva  pitkällä valotusajalla.
Minun oma hiirulaiseni. Hermanni hamsteri.

Ei kommentteja: