"Annan toisten mä talletella suuret setelit, ne multa pitkät vain saa"

Nyt te varmaan aattelette et oon ostanut jonkun huvilan ja huussin jostain järven rannalta, mutta joudutte kyllä pettymään koska:

Tänään päätin törsätä uusiin meikkeihin ja ruokaan. Perus juttuja mihin nyt jokainen törsää välillä. Toisaalta uudet meikit olikin jo tarpeen joten ei tarvii ainakaan huolehtia että rahat ois mennyt turhuuksiin. Ulkona on ollut keväinen sää, jo +3 astetta. Lumet sulaa ja tiet tulee näkyviin lumen alta. Kevät saa aina niin hyvälle mielelle.

Mun hieman myöhäinen "aamupala" jonka ostin spice icesta ja söin sen töissä 11 aikaan.
Harvoin pidän koruja arkisin, varsinkaan työaikana, mutta tää sopi mun mielestä niin kivasti päivän asuun.
syön sen!
Lounas klo 13:00. Hain mukaan soppabaarista tomaatti-mozzarella keittoa ja se maksoi 7 euroa. Sitä oli niin paljon että en jaksanut syödä sitä ihan kokonaan. En oo pitkään aikaan syönyt noin hyvää keittoa. Vois käydä siellä useamminkin.
Samalla kun vietin ruokatuntia pyörähdin ostamassa sokkarilta mun himoitseman ja tarvitseman kosmetiikan, eli puhdistusaine, puuteri ja meikkivoide.

Voi raasua..kattokaa tota vanhaa putelia vasemmalla.

Oon käyttänyt tätä kyseistä meikkivoidetta nyt 4 vuotta. Yksi pakkaus kestää käytössä noin vuoden verran ennen kuin se kuivuu tai loppuu. En oo sinä aikana käyttänyt mitään muuta koska tää on the best! Meikkivoide on myös tosi riittoisa. Pieni tippa riittää koko naamalle tarvittaessa. Yleensä pistän meikkivoidetta vain punoittaviin kohtiin, tai jos sattuu olemaan muita näppyjä tai ihon pieniä virheitä.

Kuvassa vertailussa mun entinen voide ja uusi voide:
Vanha voide on aika kaltoin kohdellun näköinen  ja pintakin jo haalistunut. Hukkasin siitä korkinkin johonkin. :DD

Mitä valoisampi ja selkeempi keli niin sen parempia kuviakin saa. Tätä ylempää kuvaakaan ei oo tarvinnut muokata ollenkaan.
Päivän asua ilman takkia.

Illemmalla suuntasin Jennan kanssa amarilloon. Tänään on syöty kyllä hyvin koska söin vielä iltapalan tätä postausta tehdessä. Ähky olo, ihana olo. :D
Eilinen bodypump tuntu jotenkin tosi uuvuttavalta. Jo ensimmäisen jumputijumputi-biisin soidessa mietin itsekseni et ois voinut jäädä kotiin tällä kertaa. Johtuu todennäköisesti väsymyksestä. Äitikin ihmetteli miksen oo iloinen oma itteni vaan semmonen hiljainen ja äreä.

Mä myös kuvasin eilen mun hassunhauskaa pattia koska mun aikomus ei oo ikinä ollut kasvattaa haukkaria tarkoituksella vaan mun tarkoitus on ollut säilyttää käsien/paikkojen kiinteys ja pitää ne jatkossakin kiinteinä tekemällä ihan helppoja perus liikkeitä sopivilla painoilla siellä bodypumpissa + kotona. Mulla ei ikinä oo ollut kädet kipeinäkään tuntien jälkeen. Silti näköjään mulle on kehittynyt tämmöinen hassu herne bodypumpin tiimoilta vaikka käynkin siellä vaan kerran viikossa. :D Jotenkin huvittavaa kun ei mulla tuota reilu kuukaus sitten ollut. No käyhän mulle näinkin kunhan ei mitään himo pattia kasva.

Ei kommentteja: