Bodypumpin sijasta salille

Mulla ois ollut huomenna bodypump tunnit, mutta menin tänään sen sijasta kaverien kanssa kuntosalille. Olihan tää ihan kivaa vaihtelua kun vertas pumppiin. Pumpissa on vaan parasta se kun siellä on ohjaus ja hyvä ryhmähenki. Otin tällä kertaa kamerankin mukaan varmuuden vuoks että sais tänne blogiin edes pari kuvaa.

Pientä evästä että jaksaa. En uskaltanu syyä enempää ettei tulis huono olo tai alkais pistelemään mahaan. Oon monesti sen virheen tehny et oon syöny jotain raskaampaa ennen kuin oon menny jonnekkin huhkimaan ja sit on tullu huonovointinen olo tai mahaa on pistellyt. Syön kuitenkin hyvin sitten jälkeenpäin joten ei kannata huolestua.
Mulla oli ongelma.. mun pari hyvää jumppavaatetta jotka ois myös käyny salille oli pesussa ja ne ei ollu ehtinyt kuivua niin mulle tuli kriisi siitä mitä hittoa mä pistän päälle. Kaikenlisäks se kriisi tuli silloin kun ei ollu aikaa ees miettiä. Pistin päälle harmaat legginsit, mustan topin ja päälle tommosen ohuenohuen paidan joka peittää pepun. Colleget ois ollu kanssa hyvä vaihtoehto mut mietin et tuleekohan niissä liian kuuma. No näillä sitten mentiin. Eikä sillä kyl väliä ees ollu kun ei tuolla ollu oikeen ketään.
paparazzi kiusas ja kuvas mun ilmeitä. Muistan kun tein joskus jalkaprässissä 80 kg toistoja kun ei oikeen parempaan pystynyt, mutta nyt sain tehtyä 117 kg. On siinä jo jonkinlainen muutos. En tavoittele mitään lihasmöykky jalkoja mut tykkään jos niissä on ees vähän voimaa ja et ne on kiinteät.
Mulla oli oikeen mukavaa ja nyt väsyttää.

Ei kommentteja: