Operaatio vaatekasa

Ja nyt kaikki lapset nukkumaan ja herkimmät siveyden sipulit skippaa tän koska tää postaus sisältää rumia sanoja enkä haluu järkyttää kenenkään henkistä tasapainoa. No ei vaan.. Tää postaus käsittelee pääkohtaisesti mun vaateoperaatiota mutta pistän tähän myös pari kuvaa mun päivästä ylipäätään.

Harvoin kuuntelen haloo helsinkiä mutta tässä on niin hyvät sanat:
Tää Naojin grafiikkatyö on tosi upea ja iso kuin mikä. Kunpa mäkin olisin noin taitava, täytyy myöntää että grafiikka ei oo mun parhaimpia puolia vaikka on sitäkin tullu tehtyä. Tällä työllä oli hintaa 2000e.
Mun lounas: 2 juustohampparia + mehu. Terveellistä.
Pyörähdin myös kirppiksellä tänään ja löysin kaksi xs kokoista paitaa jotka maksoi 10 senttiä/kpl! Tuotto meni hyväntekeväisyyteen. Ne istu mun päälle kuin nakutettu. Voiko tän halvempia paitoja ees olla? :)
Ja sitten itse asiaan....vaatteiden sijoitus laatikkoihin uuteen järjestykseen. Tässä alemmassa kuvassa on mun kaikki vaatteet kauniina myttynä lukuunottamatta farkkulegginsejä/alusvaatteita/sukkia yms muita pieniä asusteita kuten säärystimiä.

Kuvassa mun vaatevuori näyttää pienemmältä kuin mitä se oikeesti oli. Olin ihan kauhuissani et mihin mä oikeen taas  ryhdyin kun heitin ne ulos laatikoista. Siivosin myös ne laatikot roskista ja hiuksista, mitä kaikkea sinne nyt ylipäätään on vaatteiden mukana mennyt.
Loppujen lopuks sain positiivisella asenteella viikattua kaikki vaatteet laatikoihin uuteen järjestykseen. Ja tosiaan alusvaateosastoa en tässä esittele enkä myöskään farkkulegginsejä koska ne farkkulegginsit on ihan eri paikassa.
Palkitsin itteni tekemällä kanawokkia. Kahden päivän satsi!

Huhhuh oikeesti..huomenna päivällä olis museon synttärit jossa on sit kaikkea kivaa tekemistä ja teemana on vesi. Illalla olis mun kaverin synttärit/tuparit jonne oon menossa, ja sitten ois jatkot escapessa. Lauantaina ois taas TOISEN kaverin tuparit jonne myöskin oon  menossa. :'D Siellä on kuulemma paljon ruokaa. Ootan innolla mitä kaikkee on kokkailtu.

Semmonen viikonloppu siis tiedossa, paljon kuvapäivitystä tulossa lähipäiviltä.

Loppukevennykseksi pistin tämmösen tosi järkevän videon minusta ja kaverista.. Tää video on otettu viime elokuussa. Noi lokit muuten oikeesti hyökkäs ja syöksyi meitä kohti aina välillä. Niillä oli näköjään joku pesä lähellä. Niitä saa todennäköisesti pelätä taas tulevana kesänä.
Ja nyt te varmaan ihmettelette tota banaanimörkö juttua. Se tulee tästä biisistä kun se banaanimörkö mainitaan jossain kohdassa. Joo on tullut kuunneltua näinkin psykoottista biisiä kaverin kanssa. Ei oo uutta meiltä.

Ei kommentteja: