Relax take it easy

Näihin neljään päivään mahtuu kaikenlaista puuhaa. Sunnuntai meni siinä kun kävin syömässä ja ajelemassa. Maanantaina olin kavereiden kanssa kaupungilla hyvän sään takia. Tiistaina oli soveltuvuuskokeet, keskiviikkona menin yöks porukoille, siellä riittää aina puuhaa.

Soveltuvuuskokeesta:
Kokeessa vierähti muutama tunti joten tiistailta mulla ei ookkaan mitään kuvia. Matikan tehtävät oli kaikista vaikeimpia, ne meni mulla huonoiten. Jos mun valintakokeet kusee niin ne kusee varmaan niiden matematiikantehtävien takia koska mulla meni mun mielestä muuten hyvin, osallistuin ryhmäkeskusteluun ja en muutenkaan jännittänyt siellä oloa tai haastatteluja. Mä kylläkin jännitin tota kyseistä koetta kamalasti ennen tiistaita, ja nukuin maanantain ja tiistain välisen yön tosi huonosti. Musta tuntuu etten tainnu nukkua ollenkaan kun pyörin vaa sängyssä ja mietin kaikenlaista. Katoin kellooki vähän väliä, lopulta painoin sen pois kun huomasin että se on jo kohta kuus. Näin valehtelematta mä nukuin ehkä tunnin sen yön aikana, kaikki muu oli semmosta valveunta, koska muistan kaikki mun ajatukset sinä yönä. ääh.. senkin takia tietty saatto mennä testit huonommin. Olin niin poikki siellä paikan päällä. Mutta kattoo nyt, en ota stressiä. :)

Sunnuntai: syöminkiä ja ajelua
Tässä muuten mulla ei oo meikkivoidetta. Oon jo ruskettunut naamasta vähän. Sen huomaa tosta nenän ja silmien välillä olevasta värierosta kun silmäluomet ei rusketu niin helposti.
No nää ei oo mun... :D

Maanantai: Kaupungilla kavereiden kanssa viettämässä aurinkoista päivää.
Päivän asu. Lahkeet on tarkoituksella lyhyet. Noissa vetoketjut reisien kohdalla.


Keskiviikko: menin porukoille.
This is my plan! Ja mä muuten rusketuin.
Pikkuveli (10kk)
Kaivon väsäystä. Se on ihan vain koristeena tossa pihalla.
Mun iltapala.
Kuuma merisuola jalkakylpy samalla kun kattelin leffoja telkkarista.
Aamulla kävin kattoo kanoja ennen kotiin lähtöä. Tuo vaalea tipu oli vielä 2 viikkoa sitten ihan pieni, mahtu mun nyrkkiin, mut eipä enää.

Ei kommentteja: