Shortsit jalkaan ja menoks!

IHANAA kesä on täällä! Oon viettäny tän päivän kaverin kanssa erään rannan lähellä olevassa puistossa löhöillen ja illalla kameralle poseeraten. Ulkona on ollut niin lämmin että uskalsin jo pistää shortsit jalkaan koska yleensä oon aikamoinen vilukissa. Tänään kuitenkin +23 astetta niin ei oo tarvinnu miettiä onko liian vähän päällä.

Aamu- ja keskipäivä meni auringonottopuuhissa puistossa. Tässä kuvassa mulla ei ookkaan meikkiä koska mitä nyt järkeä meikata jos aikoo ottaa aurinkoa.
Myöhemmin illalla pistin ripsaria ja lähdin valokuvattavaks ulos kun oli vielä niin hyvä sää illalla eikä muutakaan keksinyt.
Keskiviikko päivä:
Olin kaupungilla ja näin siellä monta kaveria joiden kanssa vietin aikaani. Milla ja minä innostuttiin sovittamaan erilaisia kenkiä. :D

-Maybe I'm a different breed
Maybe I'm not listening
So blame it on my A.D.D. baby-
Oon muuten jääny koukkuun tähän biisiin!

Ei kommentteja: