Eläviä pääsiäistipusia + Helgan ekat seurakoulukisat

Olin loppupääsiäisen porukoitten luona. Kanat oli muninut ja munien keräämisen sijaan äiti jätti pari munaa kanaemolle haudottavaksi ja niistä oli kuoriutunut muutama päivä sitten tipuja joita mä kävin katsomassa. Ne oli niiin söpöjä ja piipitti hiljaa. Ei pyristellyt vastaan eikä koittanut lähteä pois kädestä.Alla olevan tipun nimi on kristalli.
 Kuvakulmaa alapihalta käsin kanalan ja aitan luota. Ulkona parhaimmillaan oli +8 astetta. :) Täällä vaan ei tahdo vielä lumi sulaa niin kuin kaupunkialueella.
Pikkuveljen kanssa kävelyllä.
 Meinasin pistää tän ekaks kuvaks ja sanoa että tässä ne tiput sitten olis! .. mut en viittinyt.
 Jimi on oppinut murisemaan.
 ja hakkaamaan muita kaukosäätimellä
Aurinko laskee <3
Mulla meni kylki eilen niin pahaan jumiin etten oo voinut kävellä normaalisti enkä tehdä paljoa muutakaan. Oon ottanut siihen buranaa ja ibumaxia ja pistänyt voltaren emulgeliä, mutta ne helpottaa kipua vaan hetkeksi. :( Toivotaan että ei olis kauaan näin jumissa/kipeä.  Oon myös niistänyt 2 rullaa vessapaperia kun nenä niin tukossa. Lämpöä mulla ei kuitenkaan nyt oo ollut juurikaan, onneks.

maanantai: Helgan ensimmäiset matkakisat
Pappa on cool. Isovanhemmatkin tuli kattomaan kisoja. Ite en kuitenkaan ollut meiän heposen selässä vaan joku muu tyttö jota en oikeestaan tunne.
Helgalla oli hienot letit
Helgan kisat ei mennyt tällä kertaa ihan nappiin koska se säikähti jotain juttua siellä hallissa (todennäköisesti suurta yleisöä) niin paljon että se piti hylätä kun ei suostunut menemään sovittuja reittejä. Helga onkin vielä kokematon, sitä on hyvä totuttaa pikku hiljaa kisailemiseen ja ihmisjoukkoihin. Ens kerralla sit paremmin. :)

Huomenna pistänkin tänne lapsuusajoilta- postauksen toisen osan.

Ei kommentteja: