Vitamiinien voimin

Fuuuuuck! Mulla on ollut vähän veto pois heti viikonlopun alettua ja päätin korjata asian ottamalla parit vitamiinit viikonloppuna ja kattoa helpottaisko ne yhtään mun oloa. On ollut semmoinen väsynyt ja laiska meininki kokoajan. Keuhkot on myös täynnä limaa katupölyn takia ja olo on ollut siks tosi tukkoinen. Mun kohdalla vitamiinit auttoi ja olo oli virkeempi kun ne oli ehtinyt imeytyä kunnolla. En yleensä syö vitamiineja vaikka oon niitä itelleni hankkinutkin just sitä varten että käytän niitä. En oo jostain syystä muistanu napsia niitä. (kaapista löytyy: D-vitamiinia 50mg, perus multivitamineja 3 eri makua ja veteen liukenevia vitamiinitabletteja.)
Niiin harmaata.... Otetaanpas vitamiinijuoma + D-vitamiini tabletti nassuun jos sais vähän väriä tähän päivään.
Noniin! Johan muuttui värikkäämmäksi tämä päivä. Mun kohdalla varsinkin noi vitamiinijuomat auttaa yllättävän nopeesti.
Ruokapuolta! Juustopastaa ja kasviksia.
Illasta meno oli tän tapaista. :DD

Alla Lauantain asua:
Baarimeikkiä. Kello oli kuvia ottaessa jo 6 mutta ulkona on siihen aikaan vieläkin niin valoisaa. :D


Mun vuodesohva saa kyytiä koska äiti ostaa mulle uuden 120cm levyisen  sängyn. Se tuo mun kotiin sitä haluttua lisätilaa kun ei tarvitse pitää sohvaa aukinaisena enään. Muutenkaan en aio pitää mun vuodesohvaa enään täällä vaan annan sen pois. Siinä on ollut tosi hyvä nukkua, ei sen puoleen, mutta haluun lisää tilaa tänne. :)

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Oot kaunein! <3