It´s time to start living

Lauantaista lyhyesti:

Lähdin baariin kaverin synttäreille. En ottanut kameraa mukaan tällä kertaa.
Oli oikein mukava ilta eikä rahaakaan juuri mennyt. Joku 8 euroa tais suunnilleen mennä. Annoin kaverille lahjaksi sydän korun.
Innostuin pistämään huulipunaakin.
Sunnuntaina ostin korun kirpparilta. 

Maanantai:
Menin tänään kaupungille parin kaverin kanssa aikaa viettämään. Ajattelin että tästä päivästä tulee kauhean ankea ja sateinen. Kahden aikaan oli kova tuuli ja satoi. Onneks pian toi myräkkä meni ohi ja loppu illan sää on ollut oikein mukava. +14 astetta.
Menin Millan kanssa oottelemaan Tiiaa Mc Donaldsiin, ja koska oli niin kauhee nälkä oli pakko syödä siellä jotain. En kyllä kauheemmin tykänny noista hamppareista mut ei voinut mitään koska en tiennyt miltä ne maistuu. (joku nacho jr.)
Nää kyllä maistui enemmän kuin hyvin. Kun Tiia saapui mentiin myöhemmin coffee houseen ja söin lisää. Tää tais myös olla mun eka vaalea leipä 3 viikkoon. Huomas kyllä kun kävi mäkkärissä ja sit vielä söi tätäkin että mahaa nipisteli vähän ja se tuntu semmoselta turvonneelta. En mä näköjään voi kauheemmin syödä tämmösiä mielitekoja ellen haluu kärsiä minkäänlaisista seurauksista. Oon ehtinyt tottua jo toisenlaiseen ruokaan sen verran että heti tuntee muutoksen olossa kun tommosia syö. Mut toisaalta ei haitannut nyt, oli ihan kiva syödä välillä näinkin. :'D
 Vielä myöhemmin ennen kotiin lähtöä kävästiin vielä spice icessa jossa en oo käyny moneen vuoteen.
 Tämmöinen paita lähti matkaan (Lindex)
Huomenna pitäis jo vietellä vappua. Mulla on kriisi pupunkorvien ja yo-lakin välillä. Pitäiskö mun pistää pupunkorvat vai yo-lakki? Otan varmaan kummatkin mukaan ja päätän sitten kummalla mä olen. Yo-lakkia ei kuitenkaan kaikilla ole joten saatan kallistua sen puoleen..ehkä? Mulla on myöskin viimeinen työharjoittelupäivä huomenna!? Sekoan varmaan lopullisesti kun tajuan että mun kesäloma alkaa jo nyt. Huomenna ois tarkoitus juhlia vappua suht.koht isolla porukalla kaverin luona. Meen sinne jo vähän aiemmin järjestelemään. Otan sinne kameran mukaan joten luvassa varmasti kaikenlaisia outoja kuvia.  Oon niin innoissani tän loman alkamisesta. :) Pitäkäähän tekin hauska vappendaalen
Ootteko muuten huomannut tota mun tumblr- linkkiä? Se on kyllä aika huomaamattoman pienellä tuolla mun blogin sivulaidassa. Pistelen sinne aina välillä kaikenlaisia kuvia.

http://jossou.tumblr.com/

Tälle videolle tuli repeiltyä kyllä huolella viikonloppuna.

Ei kommentteja: