V-käyrä koholla

RÄÄÄÄÄ! Onhan näitä päiviä joskus mullakin kun tuntuu et mikään ei mee putkeen ja kaikki on huonosti. (vaikka ei ookkaan.) Voisin kertoo kaiken mitä nyt mieleen tulee tän päivän kulusta.

Aamu: Heräsin 8:30... töissä piti olla 9:00. Mua yksinkertaisesti nukutti niin hyvin ja tuntu etten jaksa herätä. Sitten kun olis pitänyt oikeesti jo nousta niin mulle iski mahakipu. (Paljastan: Naistenvaivat!) Pakkohan se tietty oli jo nousta, puin päälle, pistin nopeesti ripsaria ja vähän meikkivoidetta ja juoksin kiireellä töihin vaikka mahaan pisteli. Mulla on sinne noin 10 minuutin matka mun asunnolta.

päivällä: Huomasin myös ulkona et mun takin nappi on hävinnyt ja takki lerpsutti alhaalta ja näytti tyhmälle kun sitä ei saanut kunnolla kiinni. Asioin kaupungilla takki repsottaen ja se ärsytti mua kun en voinut tehdä asialle mitään.

Töissä mulla nenä vuoti ja yskitti kokoajan kun hiekka oli päässyt pölisemään sisätiloihin ihmisten mukana.

Iltapäivä: Kotiin tultuani mulla oli kauheen kuuma kokoajan, hiki virtasi ja sain pienimuotoisen ärripurrikohtauksen siinä sisälle päästyäni kun huomasin että mun lempikengät oli öljyyntynyt jostakin.. ONNEKSI mä sain sen öljyn pois kun pesin kengät kloriitissa. (converset)

Tiskiaine loppu myös kesken kun aioin syödä jotain mutta sain onneks sitten syötyä eilistä ruokaa muovilusikalla jonka löysin jostain jemmasta. :D Mulla on niin vähän aterimia ja kaikki sopivasti altaassa likaantumassa. 
Illasta sitten lähdin kaverin luo koska meiän piti käydä salilla tänään 6 jälkeen. Matkalla kaverin luokse mun mieliala alkoi vähän kohentua hyvän musiikin soidessa mp3:lta.

Loppujen lopuks mulla oli ihan jees päivä, kiitos sen että sain oltua jonkun kanssa tänään.

Toivotaan että huomenna ois vähän onnekkaampi päivä! :D Kaverin seura onneks pelasti tän päivän.

2 kommenttia:

Maryanneh kirjoitti...

Ihanan pitkät ripset sulla, mitä ripsaria käytät? :)

Ja joo mullakin ollu koko päivän ihan järjetön vatsakipu (tunnustan myös, akkojen vaivat) ja tuntuu et kuolen näihin oikeesti :D Ei mitkään lääkkeetkään auta, äääh..

Joanna kirjoitti...

Kiitosta!:) Käytän tällä hetkellä Lorealin jotain mega volume collagene ripsaria joka ei oo vedenkestävää. Mun ripset itseasiassa kasvaa paremmin ja ei katkeile helposti kun en käytä enää vedenkestäviä ripsareita jotka tekee ripsistä kovemmat ja raskaammat. :s

Kiva että löytyy kohtalontovereita! x)Joo ei mullakaa lääkkeet auta kuin hetken.