Tähänkö mä jumituin

Siis musta nyt vähän tuntuu ettei mun venyttelyt oo edistyny ollenkaan viimeisen parin kuukauden aikana. Tein siks pienen videon josta näkee mihin mun liikkeet rajoittuu ja muutenkin on se varmaan kivempi kattoo videota kuvien sijaan kun ei tarvii pistää monta eri kuvaa? Ainut mitä oon huomannut on että tasapaino on parantunut, pysyn pystyssä kauemmin ilman et alan huojumaan tai että joudun korjata mun asentoa kesken venytyksen. Mulla on oikeesti tosi surkea tasapaino, sitä on pakko harjoittaa välillä. :D

Oon kuitenkin päässy mun tavoitteisiin. Ei mulla ollut toivoakaan näiden venytysten yrittämisestä 1-2 vuotta sitten. Tästä on vaan hyvä jatkaa eteenpäin ja harjoitella kaikenlaista muuta.

Jos nää ei näy HD:na niin suosittelen pistämään tosta videon asetuksista.
Beautiful day!
 Vitsi kun valoisalla säällä saa niin hyviä kuvia. En malta oottaa kun kesä tulee ja pääsee kuvailemaan kaikkea kivaa ulkona.

2 kommenttia:

Annina kirjoitti...

Huhhu, sun jalat näyttää pitkilt tol toisel videol! :D

Joanna kirjoitti...

kieltämättä :'D